Beantwoord

Geen PrePaid Surprise code ontvangen na opwaarderen

• 28 mei 2017
  • 9 reacties
  • 101 Bekeken

Ik ben nieuw bij tmobile prepaid. Heb vandaag 10 euro opgewaardeerd maar geen bonus code ontvangen. Tevens probeer ik me aan te melden bij de prepaid suprise website maar daar word aangegeven dat ik een geldig tel nummer moet invoeren, terwijl ik toch echt gewoon mijn tel nummer invoer. İk heb al gekeken of ik de berichten functie van tmobile goed heb staan maar dat staat goed dus daar kan het niet aan liggen.
Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Thalina 29 mei 2017, 16:08

Hoi Lesappie,

Welkom op het forum en bij PrePaid 🙂

Natuurlijk wel zo leuk als je ook de PrePaid surprise code ontvangt na het opwaarderen! Ik zie in het systeem dat je inderdaad op 28/05/2017 rond 10:20 uur hebt opgewaardeerd en geen code hebt ontvangen. Had je je voor het opwaarderen al aangemeld voor PrePaid Surprise? Want je moet een account hebben bij PrePaid Surprise om een code te kunnen ontvangen. Kun je je aanmelden via deze pagina? Lukt dat wel? Zo niet, kun je een printscreen maken van de foutmelding die je krijgt te zien en hier plaatsen (eventuele gegevens weggehaald)? Kun je het anders eens via een andere browser proberen en je cookies verwijderen?

Ik hoor het graag van je!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lesappie,

Welkom op het forum en bij PrePaid 🙂

Natuurlijk wel zo leuk als je ook de PrePaid surprise code ontvangt na het opwaarderen! Ik zie in het systeem dat je inderdaad op 28/05/2017 rond 10:20 uur hebt opgewaardeerd en geen code hebt ontvangen. Had je je voor het opwaarderen al aangemeld voor PrePaid Surprise? Want je moet een account hebben bij PrePaid Surprise om een code te kunnen ontvangen. Kun je je aanmelden via deze pagina? Lukt dat wel? Zo niet, kun je een printscreen maken van de foutmelding die je krijgt te zien en hier plaatsen (eventuele gegevens weggehaald)? Kun je het anders eens via een andere browser proberen en je cookies verwijderen?

Ik hoor het graag van je!
Nee zoals ik al aangaf vraagt die pagina om n 'geldig' tel nummer. Heb n screenshot voor je maar kan die hier niet aan toevoegen
Hoi lesappie.

Als je op de mobiele versie van het forum zit, moet je eerst via de menu-knop links bovenin kiezen voor desktopversie weergeven. Dan krijg je onderaan het reactieveld een optie om afbeeldingen bij te voegen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi lesappie,

Heb je alle andere tips van Thalina al uitgeprobeerd zoals via een andere browser proberen of cookies verwijderen? Kaassausje heeft je ook uitgelegd hoe je een afbeelding kan toevoegen. We zien je reactie graag tegemoet zodat we je verder kunnen helpen. 🙂
Ja ik zie dat ik n foto kan uploaden maar dan komt ook mijn mob nummer hier te staan en daar heb ik niet zoveel behoefte aan. İk heb het via een gewone computer en via mobiel geprobeerd en krijg constant dat ik een geldig telefoon nummer in moet voeren als ik me aan wil melden en ik voer toch echt mijn eigen t mobile telefoon nummer in
ok het is me ondertussen gelukt om een account aan te maken. Echter heb ik nog steeds mijn bonus code niet...
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lesappie,

Top dat het uiteindelijk toch gelukt is om een account aan te maken voor PrePaid Surprise! Zoals mijn collega Thalina had aangekaart, moet je jezelf eerst aanmelden voor Surprise, voordat je codes kunt ontvangen. Vanaf nu ontvang je dus bij elke opwaardering een code om mee te spelen. Deze vind je ook daarna terug in je My Surprise, mocht je deze kwijt zijn geraakt.

Overigens kun je in screenshots ook eerst even privégegevens verwijderen, bijvoorbeeld via Paint. Op die manier kun je veilig een afbeelding uploaden.

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Hai David, aangezien ik me niet eerder in kon schrijven en buiten dat dat ook nergens vermeld staat zou ik het wel zo fijn en netjes vinden om alsnog n code te krijgen..
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lesappie,

Wij kunnen oude codes niet opnieuw versturen, anders hadden we dit natuurlijk gelijk gedaan! Ik had je hier graag bij geholpen, maar dit is niet mogelijk.

Als we je echter ergens anders bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Reageer