Beantwoord

Geen PrePaid Surprise codes ontvangen

'Hallo ik hen nu twee maal online opgewaardeerd 25/10 en 24/11 maar geen code via sms ontvangen.Hoe kan dit, hoe lossen we dit op,groetjes MarleenMobiel1308'
icon

Beste antwoord door RHMvdEinde 18 november 2015, 14:08

Er stond gisteren op de website van PrePaid Surprise nog dat er een storing was met de Prepaid Surprise en de prijs met vertraging zou komen. Dus ik ga ervan uit dat dit ook voor jou geldt.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2
Badge +7
Er stond gisteren op de website van PrePaid Surprise nog dat er een storing was met de Prepaid Surprise en de prijs met vertraging zou komen. Dus ik ga ervan uit dat dit ook voor jou geldt.
Is er dan niemand van T mobile die de klanten tussendoor informeert over de stand van zaken ,want mijn eerste dateert al van 25 oktober.MVGR Hein Smeets
Ps men zegt zelf dat de code binnen zes dagen dient gebruikt te worden??????
Hallo, ik heb hier ook last van. Ik probeer me steeds aan te melden of in te loggen maar dat lukt niet. Ik krijg geen speelcodes.
Hoi Marleen13.

Er was dus een storing, zoals RHMvdEinde al meldde.
De klant wordt -in elk geval- middels een topic op de hoogte gehouden en in dit bericht vind je de meest actuele informatie: https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-prepaid-353/storing-prepaid-surprise-prijs-niet-ontvangen-260947/index2.html#post1283111
Er heeft ook op de prepaid surprise pagina gestaan dat er een storing was.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marleen,

Het is al aangegeven dat er een storing met PrePaid Surprise was. Ik zeg expres was, want deze is vanochtend opgelost, zoals je ook in het topic kunt lezen van Kaassausje. :)

PrePaid Surprise prijzen die nog niet waren uitgekeerd, zijn dat nu wel, hopelijk is dit ook bij jou het geval. Je gaf echter aan dat je überhaupt geen codes had ontvangen. Zou je hiervoor even in je eigen My Surprise account kunnen inloggen, want hier staan alle codes die je hebt ontvangen.

Overigens wil ik je erop wijzen dat dubbele topics aanmaken voor één vraag niet is toegestaan, vandaar dat ik jouw andere topic heb gesloten.

We horen graag of het gelukt is met PrePaid Surprise!
Hallo nee nog niet gelukt geen sms ontvangen met codes. Kan ook niet in my surprise komen nieuwe inlog aanmaken lukt ook niet bestaat er geen mogelijheid om ze naar mailadres te sturen mvrg Hein smeets
Reputatie 7
Badge +15
Hey Hein,

Heb je ook geprobeerd om via de knop 'Wachtwoord vergeten' weer in je account te komen? Krijg je een foutmelding? Van welk type broswer maak je gebruik? Oudere versies dan Internet Explorer 8 werken niet altijd goed. Je kunt hiervoor het beste Google Chrome gebruiken.

Zou je dit nog eens willen proberen? Het is namelijk niet mogelijk om ze naar je toe te mailen.
Hallo hij geeft foutmelding bij aanmelden surprise oeps gaat niet Heb geprobeerd nieuwe account aanmaken dezelfde foutmelding Het is een win 8.8 telefoon de lumia 640
Reputatie 7
Badge +15
Hey Marleen,

Zou je het eens op je laptop of pc willen proberen met Chrome als browser? Als het goed is moet het dan wel lukken namelijk! 🙂

Ik ben benieuwd naar je reactie!

Reageer