Beantwoord

geen sms ontvangen aanbiedingen

• 7 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 766 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb al verschillende keren bij mijn instellingen aangegeven dat ik geen nieuwsbrief wil ontvangen en geen aanbiedingen per sms of mail. Ook wil ik niet dat mijn klantgegevens gebruikt worden voor onderzoek.
Ik heb al tig keer geprobeerd uit te schakelen. Dit lukt niet. Bij het opslaan krijg ik de melding dat door een technische storing deze pagina niet beschikbaar is. Kunt u hier aub zo spoedig mogelijk iets aan doen.
Hartelijke groet.
icon

Beste antwoord door Hajar 8 oktober 2019, 13:27

Hi @suprise,

Geen zorgen ik heb je zojuist afgemeld voor onze nieuwsbrief en aanbiedingen per sms en mail. Het duurt 24 uur voordat deze wijziging is verwerkt en vanaf dan ontvang je ze niet meer. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @suprise,

Geen zorgen ik heb je zojuist afgemeld voor onze nieuwsbrief en aanbiedingen per sms en mail. Het duurt 24 uur voordat deze wijziging is verwerkt en vanaf dan ontvang je ze niet meer. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Dank je. Zou je ook nog gegevens voor klantonderzoek willen uitschakelen? Want dat lukt nog steeds niet door die melding van technische storing.
HG
Reputatie 7
Badge +20
Hi @suprise

Graag gedaan. Ik heb die ook voor je uitgezet!😊

Reageer