Beantwoord

Geen specifieke bel/internet/sms kosten te vinden bij prepaid..?

  • 6 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Zie onderwerp zou ik zeggen. Kan ik -als "domme" low budget prepaid klant- ook ergens mijn gespecificeerde kosten vinden? :?:P
icon

Beste antwoord door iamPuk 6 augustus 2017, 20:04

Dat is het mooie van PrePaid. Er is verder geen registratie van verbruik want er zijn verder ook geen facturen.
Of er providers zijn die wel een overzicht hebben weet ik niet. Dan zal je toch op onderzoek moeten gaan bij andere providers.
Bekijk origineel

3 reacties

Ugh. Volgens mij heb ik net het antwoord gevonden. Ook al is dat uit 2013. Je moet een abonnement hebben voor dergelijk inzicht in je kosten. En dat in 2017!
En nee, ik wil geen abonnement (van jullie!). Been there, done that. :P

Andere vraag dan. Zijn er andere providers die deze optie wel hebben? :D:D:D
Reputatie 2
Badge +13
Dat is het mooie van PrePaid. Er is verder geen registratie van verbruik want er zijn verder ook geen facturen.
Of er providers zijn die wel een overzicht hebben weet ik niet. Dan zal je toch op onderzoek moeten gaan bij andere providers.
Hahaha! Bedankt voor je antwoord..? Had niet eens een "serieuze" reactie verwacht, eerlijk gezegd.

Overigens, ondanks je onderschrift, heeft het er alle schijn van dat je stiekem toch voor T-Mobile werkt. Maar een ieder z'n hobby..? 😛

Reageer