Beantwoord

Geen speelcode PrePaid Surprise ontvangen

• 10 februari 2017
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Afgelopen zondag heb ik opgewaardeerd maar geen speelcode ontvangen
...hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Thalina 10 februari 2017, 16:05

Hoi Corrie,

Begrijpelijk dat je wilt weten waardoor dit komt! Ik zie dat je sinds 29 december 2016 een blokkade hebt staan op commerciele sms’jes. Met zo'n blokkade ontvang je ook geen PrePaid Surprise codes meer. Als je weer Suprise codes wilt ontvangen, kun je de blokkade verwijderen via My T-Mobile > Gegevens & Instellingen > Berichten van T-Mobile > Aanbiedingen per sms aanvinken. Mocht het niet lukken, laat het dan even weten. Dan maak ik het voor je in orde! Als je de volgende keer opwaardeert, ontvang je dan weer een code. Ik heb voor nu een klein cadeautje toegevoegd aan je beltegoed, ik hoop dat je er blij mee bent 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Beste Corriedewaal

het kan zijn dat een blockade op dat soort berichten staat.
Ik zal het door geven er word dan zo snel mogelijk naar gekeken.

Met vriendelijke groet
BVH
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Corrie,

Begrijpelijk dat je wilt weten waardoor dit komt! Ik zie dat je sinds 29 december 2016 een blokkade hebt staan op commerciele sms’jes. Met zo'n blokkade ontvang je ook geen PrePaid Surprise codes meer. Als je weer Suprise codes wilt ontvangen, kun je de blokkade verwijderen via My T-Mobile > Gegevens & Instellingen > Berichten van T-Mobile > Aanbiedingen per sms aanvinken. Mocht het niet lukken, laat het dan even weten. Dan maak ik het voor je in orde! Als je de volgende keer opwaardeert, ontvang je dan weer een code. Ik heb voor nu een klein cadeautje toegevoegd aan je beltegoed, ik hoop dat je er blij mee bent 🙂
Ik heb het veranderd....en bedankt voor het cadeautje 😃
Reputatie 6
Badge +17
Fijn om te horen Corrie! 🙂 En veel plezier ermee!

Reageer