Beantwoord

Geen speelcode van PrePaid Surprise ontvangen

• 24 september 2015
  • 21 reacties
  • 420 Bekeken

ik alle twee keer geen spe code van prepaid suprise ge had hoe kan dit is eits met mijn telfoon of iets fout jullie vriendelijk groet richard in t veld
icon

Beste antwoord door Hajar 25 september 2015, 15:39

Hi Richard,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat leuk dat je meedoet aan PrePaid Surprise!

Wanneer heb je voor het laatst opgewaardeerd? Zoals je op onze website kunt zien ontvang je de PrePaid Surprise speelcode alleen als je opwaardeert. Ik zie dat je op 24 augustus wel een PrePaid Surprise speelcode hebt ontvangen.

Heb je sindsdien weer opgewaardeerd? Probeer het anders nogmaals en laat ons weten of je nu wel iets ontvangt! 🙂
Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Richard,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat leuk dat je meedoet aan PrePaid Surprise!

Wanneer heb je voor het laatst opgewaardeerd? Zoals je op onze website kunt zien ontvang je de PrePaid Surprise speelcode alleen als je opwaardeert. Ik zie dat je op 24 augustus wel een PrePaid Surprise speelcode hebt ontvangen.

Heb je sindsdien weer opgewaardeerd? Probeer het anders nogmaals en laat ons weten of je nu wel iets ontvangt! 🙂
Ik heb laast op 24 september en op
Reputatie 7
Badge +20
Hi Richard,

Op jouw Prepaid Surprise account kun je jouw vorige speelcodes terugvinden, kun je de code hier vinden?

Als er iets misgaat, kun je dan aangeven via welke browser je het hebt geprobeerd en welke foutmelding je dan krijgt?

Wat krijg jij te zien als je op de website bij ''speelcode kwijt'' je nummer invoert?

Laat het ons weten!
deze melding krijg elke keer alle me code op vraag via de site
beste klant je heb op dit moment geen actieve prepaid surprise spelcode
Reputatie 7
Badge +20
Hi Richard,

Wat jammer om te horen dat er dit keer wat mis is gegaan. In het systeem staat alles goed en dus vind ik het een vreemde situatie. Ik kan de speelcode achteraf niet sturen en dus bied ik je een coulance aan. Die zie je binnen 24 uur terug bij je tegoed.

Mocht je bij je volgende opwaardering weer geen speelcode ontvangen, laat het ons dan weten! 🙂
Hallo ik heb nu 3 keer opgewaardeerd en alleen de eerste keer een snelcode ontvangen. Als ik de code opnieuw opvragen kies, dan staat er steeds, oeps er is iets misgegaan.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Pvdzwan79

Ik snap dat je baalt dat je ze nog niet ontvangen hebt! :S

Inhttps://T-Mobile PrePaid Surprise speel- en bonuscodes vind je alle informatie terug over T-Mobile PrePaid Surprise speel- en bonuscodes. Ik zie dat je vandaag ook langs de T-Shop bent geweest en mijn collega daar heeft dit doorgezet naar de juiste afdeling. Zij pakken dit zo snel mogelijk op en nemen contact met je op met meer informatie.

Laat je het weten als je in de tussentijd nog vragen hebt?
Hoi Amy,
Bedankt voor je reactie. Ja ik ben langs geweest bij de t-shop ook omdat ik na opwaardering wel 200 mb internet heb ontvangen maar geen smsjes en geen 50 belminuten en dus ook weer niet de spelcode. Ik zou bericht krijgen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Pvdzwan79,

Ik zie inderdaad dat het onderzoek nog openstaat, dus nog even geduld. :)

Als ik jou was zou ik rekening houden met een verwerkingstijd van 1 tot 1,5 week, maar dan is het wel gelijk helemaal opgelost!

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, dan horen we het graag!
ik op 16-10 2015 20 euro opgewaardeerd en weer geen spel code van prepaid surprise ge kregen en via site aan vraag weer de melding dat geen actieve spel code heb baal hier wel van alles door ga door naar denken naar gaan overstappen
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Richard,

Ik snap inderdaad goed dat je hier van baalt! Hopelijk kunnen we het alsnog voor je rechtzetten, zodat je niet over hoeft te stappen.

Zou je kunnen aangeven in welke browser je het probeert? Sommige browsers zijn namelijk niet helemaal compatibel met PrePaid Surprise helaas. Je zou dus kunnen proberen om het in andere browsers nog te proberen (bijvoorbeeld Chrome, Firefox of Internet Explorer). Als dat nou toch niet werkt, laat het dan direct even weten, want dan pakken we het op en zetten we het door naar de technische afdeling die het dan gaat nakijken voor je. :)

Ik hoor graag van je of een andere browser resultaat heeft gehad!
ik alles gedaan vandaag ongedeerd en weer geen code gekregen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Richard,

Ik weet dat het balen is dat je nog steeds geen PrePaid Surprise speelcodes kan ontvangen. Ik heb dit daarom doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij zullen dit probleem voor je oplossen. Zodra ik iets van ze hoor laat ik het jou ook weten!

Excuses voor het ongemak!
ik wel code gekregen allen willen spelen kreeg de meelding er iets fout ging dus wee kunnen spelen iets jullie de site
Reputatie 7
Badge +20
Hi Richard,

Kun je aangeven wat je nu precies bedoelt? Je hebt dus wél de code ontvangen, maar je kan het spel niet spelen? Welke melding krijg je precies te zien?

Ik heb meer informatie nodig om je verder te helpen. Ik hoor graag van je!
ik kreeg de meelding oeps er gaat iets fout en op nieuwe wilden kreeg melding ik code alle gebruikt maar spel niet spellen
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Richard,

Erg vreemd dat je deze melding te zien krijgt. Zou je het in een andere internet browser willen uitproberen? Je kan Google Chrome of Mozilla FireFox uitproberen. Laat ons weten of het daarmee wel lukt! Ik ben erg benieuwd. 🙂
alles ik deze code 7185 krijg elke keer te zien ik alle heb ge spelt de wel nog niet gedaan heb bij eerste keer gaf hij aan er iets fout was ge gaan hoe deze alle nog ge buiken en twee daar weer geen code ge kregen alles eind maand niet is gelost er mee stoppen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Richard,

Ik wil je graag helpen, maar ik kom er niet uit met je laatste reactie. Kun je misschien duidelijk uitleggen wat er precies aan de hand is?
ik laste keer 5 euro beltegoed gewonnen bij prepaid surprise maar deze tot heden nog niet gekregen
Reputatie 7
Badge +20
Hey Richard,

Ik heb het gelijk even nagevraagd bij degene die verantwoordelijk is voor PrePaid Surprise om te kunnen achterhalen hoe het nou toch kan dat jij deze problemen ervaart.

Hopelijk heb je nog even geduld, zodra ik een reactie heb, laat ik het je gelijk weten!

NB: Een snelle reactie! De collega die hierover gaat, pakt dit zo snel mogelijk op. Ze neemt eventueel ook nog contact met je op, dus dan weet je dat alvast. 🙂

Reageer