Beantwoord

geen suprise

• 11 december 2019
  • 4 reacties
  • 224 Bekeken

Ik heb mijn beltegoed opgewaardeerd en prepaid suprise gespeeld maar ik heb geen suprise gekregen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 december 2019, 23:30

Hi

Kun je eens kijken in jouw My PrePaid Surprise account? Je kunt daar naar het overzicht gaan en daar staan alle codes weergegeven. De code is maximaal 7 dagen geldig, daarna is hij niet meer zichtbaar.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi

Kun je eens kijken in jouw My PrePaid Surprise account? Je kunt daar naar het overzicht gaan en daar staan alle codes weergegeven. De code is maximaal 7 dagen geldig, daarna is hij niet meer zichtbaar.

Hi 

ik heb de code al gebruikt alleen krijg niks.

Reputatie 7
Badge +17

Hi

De T-Mobile surprise die je kiest (bijv. extra belminuten, sms'jes, MB of PrePaid tegoed) wordt automatisch aan je PrePaid tegoed toegevoegd. Op dat moment ontvang je van ons een sms ter bevestiging. Meestal gebeurt dit binnen een uur, in uitzonderlijke gevallen kan dit tot een dag duren. Wanneer je één van de hoofdprijzen wint vragen we jou om je gegevens zodat we je prijs binnen 5 werkdagen naar je kunnen versturen. Let op! Voor het spelen van PrePaid Surprise moet je 18 jaar of ouder zijn, óf toestemming van je ouders hebben.

Ja maar ik kon ook geen mb’s of iets aanklikken dus dat bedoel ik

Reageer