Beantwoord

Geen suprise code ontvangen.

ik heb weer geen suprise gehad. is er weer een storing ?? of is de actie verlopen ofzo?
icon

Beste antwoord door Hajar 16 december 2015, 11:46

Hi Ricardo,

Welkom terug op ons Forum!

Zoals Emgee4u aangeeft zou je normaal gesproken binnen een half uur of maximaal 2 uur een PrePaid Surprise code moeten ontvangen. Ik heb even in het systeem gekeken en zie dat de commerciëleSMS'jes waren stopgezet waardoor je de PrePaid Surprise code niet kon ontvangen. Ik heb de commerciële SMS nu weer aangezet zodat je bij je volgende opwaardering gewoon kan mee doen met PrePaid Surprise.

Is daarmee alles naar wens? Let me know! 🙂

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Dat is balen ricardo19, de code ontvang je meestal binnen 2 uur. Maar ik begrijp dat jij hem helemaal nog niet hebt gehad. Op welke manier heb je hem geprobeerd om op te vragen? Je moet de code namelijk ook terug kunnen vinden in je My Surprise-account. Check die even voor zover je dat nog niet hebt gedaan. Laat je even weten of t lukt? Groet, eM.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ricardo,

Zoals Emgee4u aangeeft zou je normaal gesproken binnen een half uur of maximaal 2 uur een PrePaid Surprise code moeten ontvangen. Ik heb even in het systeem gekeken en zie dat de commerciëleSMS'jes waren stopgezet waardoor je de PrePaid Surprise code niet kon ontvangen. Ik heb de commerciële SMS nu weer aangezet zodat je bij je volgende opwaardering gewoon kan mee doen met PrePaid Surprise.

Is daarmee alles naar wens? Let me know! 🙂
hallo, ,nou niet echt want hoe komt dat de commerciele smsjes uit waren opeens. ik wil gewoon krijgen wat ik hoort te krijgen. ik heb de code probere op te vragen via mijn suprise maaar gaf aan dat er iets fout is gegaan en dat ik het opnieuw moest proberen later.. ik heb dat paar keer gedaan maar telkens zelfde melding geeft hij aan.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ricardo,

Goed dat je nog even doorvraagt, want ik begrijp dat je hier duidelijkheid over wilt hebben! Als je PrePaid klant wordt staan deze sms'jes gewoon aan. Je kunt dit via My T-Mobile blokkeren, dus waarschijnlijk heb je later zelf aangegeven. Het klopt inderdaad dat je geen oude codes kunt opvragen, omdat je deze niet ontving door de blokkade.

Omdat ik begrijp dat je er niet bewust van was dat er een blokkade stond op commerciële SMS'jes, heb ik uit coulance een klein extraatje toegevoegd aan je beltegoed. Ik hoop dat je blij bent met deze oplossing. Bij je volgende opwaardering kun je gewoon een Surprise code!

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
bedankt ik ben zeer tevreden dankzij u!
dat is de 2de keer geen prepaidsurprise code ontvangen... niet normaal...
een nieuw simkaart direct ontvangen dus wat is aan de hand t-mobile?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Badrotech,

Wat vervelend dat je de PrePaid surprise speelcode weer niet hebt ontvangen. Ik heb je gegevens erbij gepakt om te controleren waar dat aan ligt en ik zie dat op 30 november de commerciele sms'jes zijn stopgezet. Zoals ik eerder in dit topic heb aangegeven kun je daardoor geen speelcode ontvangen.

Ik heb de blokkade opgeheven dus vanaf nu zul je wel speelcodes ontvangen. Is daarmee alles naar wens?

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Fijne feestdagen! 🙂
gewoon even langs de winkel gaan en het probleem uitleggen. Ze kunnen je hier goed op weg helpen
Wat Thira zegt inderdaad, ze hebben mij laten zien waar je commerciële smsjes aan en uit kan zetten, zodat ik hem niet per ongeluk uit zet 🙂

Reageer