Beantwoord

Geen tegoed op prepaid kaart

• 16 februari 2020
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

Ik heb 4 verschillende prepaid kaarten aangeschaft voor de kinderen. 

Er zou standaard €5,- tegoed op staan en €5,- extra worden bijgeschreven na registreren. Ik heb de 1e nu geopend en in de telefoon gedaan. Er staat echter geen € 5,- tegoed op. Het activeren van de €5,- extra is wel gelukt via het sturen van een sms’je naar 1616.

Hoe kan ik dit laten oplossen? Ik heb voor de zekerheid de andere 3 verpakkingen nog maar niet geopend/geactiveerd want zonder de €5,- die er standaard op zou staan, hebben ze er niet zoveel aan.

icon

Beste antwoord door Hajar 16 februari 2020, 12:04

Hi @TheCandyman 

Er zou inderdaad 5 euro moeten staan op de iedere simkaart. Je kan de andere 3 simkaarten ook activeren en mij dan een privébericht sturen met de vier 06-nummers dan zorg ik ervoor dat die 5 euro tegoed erop staat. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge

Staat er echt op de verpakking dat je dat beltegoed moet krijgen?

Ik weet namelijk dat t-mobile ook gratis prepaid kaarten weg geeft, maar die komen zonder beltegoed, zou mij niet verbazen als je die hebt mee gekregen.

Zo niet, dan zal een moderator hier wel reageren en het verder met je oplossen.

Nee, zijn kaarten waarbij 5,- euro standaard op de kaart staat en 5,- na registreren. Dat registreren lukt dus wel maar de standaard 5,- ontbreekt.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @TheCandyman 

Er zou inderdaad 5 euro moeten staan op de iedere simkaart. Je kan de andere 3 simkaarten ook activeren en mij dan een privébericht sturen met de vier 06-nummers dan zorg ik ervoor dat die 5 euro tegoed erop staat. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reageer