Beantwoord

Geen verbinding met mobiel netwerk (Inloggen bij netwerk)

• 9 januari 2019
  • 4 reacties
  • 1286 Bekeken

Hallo,

Sinds half december krijg ik zowel op mijn s8 als s9 (verschillende T-Mobile simkaarten) de melding "Inloggen bij netwerk T-Mobile NL" als ik mijn mobiele internet uit- en inschakel. Wanneer ik hierop klik word ik doorgestuurd naar www.t-mobile.nl (My T-Mobile). Ik kan vervolgens wel handmatig inloggen en mijn verbruiksstatus zien, en de gehele website van T-Mobile gebruiken, maar ik kan nog steeds geen verbinding maken met andere websites.

Het probleem lijkt te zijn ontstaan na het installeren van een update (18 december 2018)

Wat ik geprobeerd heb om het probleem op te lossen:
  • Telefoon opnieuw opgestart
  • Simkaart uit en in de telefoon gedaan
  • Internet instellingen gereset
  • Handmatig internet ingesteld
Met vriendelijke groet,

T-Mobile klant
icon

Beste antwoord door David 14 januari 2019, 13:20

Hi!

Dit heb ik voor je gecontroleerd en op het telefoonnummer waar je mee bent ingelogd is geen keus gemaakt hoe je mobiel internet wilt gebruiken. Bij PrePaid moet je een keuze maken tussen een databundel en 'Betalen per MB'. Wanneer je een optie hebt gemaakt, dan denk ik dat het helemaal goed komt!

Je kunt via My T-Mobile een optie kiezen hoe je mobiel internet wilt gebruiken! Laat je weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi!

Dit heb ik voor je gecontroleerd en op het telefoonnummer waar je mee bent ingelogd is geen keus gemaakt hoe je mobiel internet wilt gebruiken. Bij PrePaid moet je een keuze maken tussen een databundel en 'Betalen per MB'. Wanneer je een optie hebt gemaakt, dan denk ik dat het helemaal goed komt!

Je kunt via My T-Mobile een optie kiezen hoe je mobiel internet wilt gebruiken! Laat je weten of het is gelukt?
Hallo David,

Je had helemaal gelijk, na dat ik een optie had geselecteerd werkten het weer als vanouds. Vreemd, ik heb dit nog nooit ingesteld in het verleden ook niet na het aflopen van een bundel.

Bedankt voor je tijd,

Tevreden T-Mobile klant
Hallo,

Ik ondervind op dit moment hetzelfde probleem. Echter valt de optie 'Betalen per mb' niet in de keuzelijst.
Weet u dus hoe dit zit?

Met vriendelijke groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hey Andy,

Ik heb jouw username even aangepast, omdat dit jouw telefoonnummer was. Houd er rekening mee dat dit een openbare Community is. Iedereen kan dus meelezen en jouw telefoonnummer gebruiken. Plaats dus geen privégegevens in openbare berichten.

Wat betreft jouw vraag; Ik zie dat je vlak voor jouw bericht contact hebt gehad. Het is mij niet geheel duidelijk wat er besproken is, maar er zijn 300 MB toegevoegd aan jouw account. Op dit moment is er dus als het ware een bundel actief en kun je inderdaad geen keuze maken voor 'Betalen per MB'. Je kunt wel databundels selecteren, omdat deze dan gewoon in het rijtje bundels worden meegepakt. Wanneer de bundel op is, kun je ook de keuze weer maken voor betalen per MB, via My T-Mobile.

Als je hier nog vragen over hebt, laat het ons gerust weten!

Reageer