Beantwoord

Geen verificatie en verficatiecode ontvangen...

• 28 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 925 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Goedenavond,

Ik wilde me registreren. Na het webform ingevuld te hebben stuurt hij dan een SMS. Daarin moet je op een link klikken om de zaak te activeren en je wachtwoord in te stellen.

Alleen...: in dat formulier zijn de 1e 2 velden 'verificatie' en 'verificatiecode'. En die heb ik dus nooit ontvangen...

Dus probeer ik via de T-mobile site het nog maar een keer, door mijn wachtwoord te wijzigen. Zelfde verhaal: een smsje met een link naar het wachtwoordwijzigingsveld, waar ik eerst een verificatie en verificatiecode moet invullen, die ik nooit ontvangen heb.

Hoe moet ik dit oplossen?

Alvast bedankt,

Groeten,

Ton
icon

Beste antwoord door David 29 oktober 2018, 12:38

Hoi Ton,

Dat wil ik graag voor je uitzoeken en, indien nog nodig, rechtzetten!

Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) jouw telefoonnummer en alle andere benodigde gegevens kunnen sturen (naam, adres, geboortedatum)? Dan ga ik er mee aan de slag voor je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ton,

Dat wil ik graag voor je uitzoeken en, indien nog nodig, rechtzetten!

Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) jouw telefoonnummer en alle andere benodigde gegevens kunnen sturen (naam, adres, geboortedatum)? Dan ga ik er mee aan de slag voor je!
Ik heb je opnieuw een PM gestuurd; het probleem blijft nog steeds EXACT hetzelfde, dus jouw veranderingen hebben het probleem niet opgelost. Wat nu?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Ton2018,

Ik heb zojuist op jouw privébericht gereageerd!

Reageer