Beantwoord

Gekochte mb's kwijt na vervallen PrePaid Suprise mb's.

• 27 juli 2020
  • 4 reacties
  • 417 Bekeken

Reputatie 2

Ik had een internet (MB) bundel gekocht. 

Via pré paid surprise had ik ook nog Mb's ontvangen, deze waren een bepaalde tijd bruikbaar. 

Nu is hier de datum van verlopen en hebben ze al mijn mb's verwijderd. Dus ook mijn gekochte Mb's.

Dit is al de 2de keer, de vorige keer waren deze weer binnen een dag terug gezet, nu heb ik nog niets terug gezien. 

Wanneer word dit recht gezet?

icon

Beste antwoord door petertje20 29 juli 2020, 10:17

De Bundel betalen per mb  activeren kost geen geld, dus je kan ook niks verloren hebben.

Bij T-Mobile als je per mb wilt internetten moet je eerst expliciet de keuze maken dat je per mb wilt internetten, als je dat hebt gedaan kan je per mb internetten tot 1GB, daarna moet je die keuze weer maken, en dat elke keer weer.

Voor de gebruikte mb’s moet je natuurlijk wel gewoon betalen….

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Fozzie30 

Ik wil je graag verder helpen. Kun je aangeven wel databundel je hebt gekocht? Ik zie namelijk dat je op 13-06-2020 internet betalen per MB hebt gekozen en daarmee kan je tot maximaal 1GB internetten. Zodra je MB’s op zijn ontvang je een sms dat betalen per MB op je mobiel niet meer geldig is. Heb je die sms ontvangen? Mocht het om een andere bundel gaan dan hoor ik het graag. Ik help je graag verder!

Reputatie 2

Hallo Hajar,

het klopt ik had de bundel genomen betalen per mb. (13-06-20)

Ik heb nooit een smsje gehad dat deze mb's op zijn.

Wel heb ik een smsje gehad dat mijn mb's van de pré paid surprise verlopen waren en toen hebben ze dus ook mijn mb's van mijn mb bundel weggeboekt.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk voor u is.

Groeten Fozzie30

Reputatie 3
Badge +3

De Bundel betalen per mb  activeren kost geen geld, dus je kan ook niks verloren hebben.

Bij T-Mobile als je per mb wilt internetten moet je eerst expliciet de keuze maken dat je per mb wilt internetten, als je dat hebt gedaan kan je per mb internetten tot 1GB, daarna moet je die keuze weer maken, en dat elke keer weer.

Voor de gebruikte mb’s moet je natuurlijk wel gewoon betalen….

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Fozzie30 

Wat @petertje20 klopt inderdaad. Je kan nu opnieuw kiezen voor betalen per MB en dan kun je weer tot 1GB internetten. Ik heb je ook een privébericht gestuurd met wat meer informatie. 

Reageer