Beantwoord

Geld afgeschreven, geen bundel ontvangen

• 20 oktober 2017
  • 10 reacties
  • 206 Bekeken

Ik heb onlangs een prepaid internet bundel aangeschaft en het geld is van mijn bankrekening afgeschreven. Probleem is dat ik geen bundel ontvangen heb en dus geen gebruik van mobiel internet kan maken
icon

Beste antwoord door Jaimy 23 oktober 2017, 12:20

Hoi Alex,

Dat is zonde!

Ik zie dat je ondertussen ook in een T-Shop bent geweest, ik kan echter niet zien wat daar precies tegen je gezegd is. Is het in de winkel voor je opgelost? Zo niet, dan kijk ik graag verder met je mee. Ik hoor het van je! 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Alex,

Dat is zonde!

Ik zie dat je ondertussen ook in een T-Shop bent geweest, ik kan echter niet zien wat daar precies tegen je gezegd is. Is het in de winkel voor je opgelost? Zo niet, dan kijk ik graag verder met je mee. Ik hoor het van je! 🙂
Nee, na eerst een tijd op de chat te wachten kreeg ik het antwoord “prepaid support werkt niet in het weekend” of iets in die richting.

Vervolgens in de winkel konden ze er ook niets aan doen.

Uiteindelijk heb ik gewoon nogmaals beltegoed gekocht en daar weer een bundel van gehaald aangezien dat betalen via ideal niet zo goed werkt, maar mijn geld is dus nog steeds weg.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Alex,

Excuses voor het ongemak! Ik heb uit coulance €10 voor jou opgewaardeerd. Hopelijk vind je dit een passende oplossing! 🙂
Dat is erg aardig van je Hajar, maar ik ben toch echt gewoon mijn 15 euro kwijtgeraakt aan niks en heb vervolgens zelf nog een bundel gekocht daarna. Is er geen manier om gewoon mijn geld terug te krijgen? Aan extra beltegoed heb ik niks sinds ik al een bundel gehaald heb.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Alex,

Nogmaals excuses voor het ongemak. Het is voor ons niet mogelijk om het bedrag terug te laten storten op je rekening. Ik verwacht dat dit een eenmalig probleem is en dat dit in de toekomst niet nog een keer gebeurt. Mocht dit wel weer gebeuren dan zorgen wij dat het misgelopen beltegoed weer toegevoegd wordt zodat je een bundel kan aanschaffen. Daarnaast laten we dan ook een onderzoek starten zodat de oorzaak van het probleem wordt achterhaald. Op deze manier kan het niet nog een keer voorkomen.

Om de huidige situatie alsnog naar tevredenheid op te lossen heb ik je nog een keer €10,- beltegoed toegekend. Zo heb je voldoende beltegoed om in de aankomende periode je bundels aan te schaffen.

Mocht je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden!
Erg jammer dat het niet teruggestort kan worden, maar erg top dat je er €10 bij gedaan hebt.

Ik vond het namelijk nogal jammer dat ik dus €15 was kwijtgeraakt en er €10 voor terug had gekregen.

Bedankt voor de hulp en ik hoop dat jullie het probleem kunnen achterhalen zodat niet meer mensen dit probleem krijgen.
Gister is er 5 euro van mijn beltegoed gehaald maar geen bundel geactiveerd. Hoe kan dit?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi SilviavdTol,

Ik heb meteen met je meegekeken maar zie nergens dat er beltegoed af is gegaan en ik zie inderdaad ook geen bundel. Had je een terugkerende bundel ingesteld?
Er stond een herhalende bundel ingesteld. Ik heb op 12 augustus 10 euro opgewaardeerd en na het beluisteren van mijn voicemail geen gebruik meer gemaakt van mijn beltegoed. Er stond toen nog 9.18 euro op. Op 25 augustus zou de herhalende bundel verlengd worden. Er is toen wel degelijk 5 euro van mijn beltegoed gehaald maar heb er geen bundel voor terug gekregen.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @SilviavdTol,

Ik zie net als mijn collega niet de daadwerkelijke afschrijving van de bundel, maar ik zie wel dat het resterende tegoed op dit moment €4,18 is. Dit rijmt met een activering van de Unit S-bundel, die €4,95 kost. Echter zie ik niet de activatie hiervan. Ik heb €5,00 toegevoegd aan je tegoed, hiermee kun je alsnog een bundel activeren!

Reageer