Beantwoord

Geldigheid PrePaid sms 20 gratis minuten


Reputatie 2
Kreeg gisteren om 16:31 een sms dat de resterende belminuten geldig zijn tot en met 14-5-2018, ontving vandaag echter een sms dat ze verlopen zijn. Toch jammer dat je door deze sms op het verkeerde been gezet wordt. Kan T-Mobile in het vervolg nauwkeuriger zijn met de status sms-jes?
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Hajar 16 mei 2018, 13:10

Hi 180punten?,

Dankjewel voor je begrip. Ik zie dat ik de minuten niet goed had toegevoegd, maar heb dat direct gecorrigeerd. Als het goed is zijn ze nu wel zichtbaar en heb je ook een sms ontvangen. Laat je even weten of het is gelukt?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi 180unten?,

Dankjewel voor je feedback. Ik ben voor je gaan kijken en zie inderdaad dat er tot en met 14 mei staat. Dat zou betekenen dat je op de 14e nog gebruik zou kunnen maken van de resterende belminuten. Ik heb je feedback doorgezet en heb je ook wat extra minuten gegeven als compensatie. Hopelijk ben je hier blij mee!
Reputatie 2
Hallo Hajar,

Bedankt voor je reactie en het oppakken van mijn klacht. Het is vervelend als de sms-jes elkaar tegenspreken. Moet wel ergens een bug zitten.
Kan de minuten echter nog niet zien bij mijn overzicht.

Hartelijke groeten.
Reputatie 6
Badge +17
Hi 180punten?,

Dankjewel voor je begrip. Ik zie dat ik de minuten niet goed had toegevoegd, maar heb dat direct gecorrigeerd. Als het goed is zijn ze nu wel zichtbaar en heb je ook een sms ontvangen. Laat je even weten of het is gelukt?
Reputatie 2
Bedankt voor de moeite Hajar. Zie de minuten nu staan en heb ook de sms ontvangen.
Fijne dag gewenst.
Reputatie 6
Badge +17
Graag gedaan hoor! 😉

Reageer