Beantwoord

Geldigheidsduur beltegoed Sim-only.

• 15 juli 2016
  • 6 reacties
  • 364 Bekeken

Hoe lang blijft mijn beltegoed staan dat ik zelf af en toe verhoog?
icon

Beste antwoord door Sam- 16 juli 2016, 12:19

Hoi hoi Sunpollycrown,

Welkom op het forum!

Goed dat je dit voor de zekerheid bij ons navraagt!

Op onze website staat een volledige omschrijving over de geldigheid van je beltegoed. Let wel op dat je minimaal 1 keer per 6 maanden moet hebben gebeld, gesms't of opgewaardeerd. Anders wordt je simkaart gedeactiveerd.

Is hiermee je vraag beantwoord?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Sunpollycrown,

Welkom op het forum!

Goed dat je dit voor de zekerheid bij ons navraagt!

Op onze website staat een volledige omschrijving over de geldigheid van je beltegoed. Let wel op dat je minimaal 1 keer per 6 maanden moet hebben gebeld, gesms't of opgewaardeerd. Anders wordt je simkaart gedeactiveerd.

Is hiermee je vraag beantwoord?
Betreft mijn nummer 06-[verwijderd door moderator]903.

De sim kaart van deze mobiele telefoon schijnt gedeactiveerd te zijn maar volgens mij stond er nog een beltegoed op van meer dan € 30. Wat is hiermee gebeurd? Kan da worden overgeboekt naar mijn nummer 06-[verwijderd door moderator]626 t.n.v. J. Versloot?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hans,

Ik wil dit graag voor je checken! Kun je mij het nummer waar het om gaat in een privébericht sturen? Dan kan ik controleren of dat nummer nog actief is. Als je 6 maanden geen gebruik hebt gemaakt van die simkaart dus niet mee gebeld of tegoed opgewaardeerd dan wordt de simkaart gedeactiveerd en komt dat nummer te vervallen. Daarmee komt ook het tegoed te vervallen. Ik wil dit graag voor je controleren dus zie je bericht graag tegemoet! 🙂
Ik dacht dat dit verboden was. Is dit dan geen gelegaliseerde diefstal?
Hoe kan ik een privebericht versturen??
Hans
Reputatie 7
Badge +18
Beste Hans,

Dit staat allemaal in de voorwaarden van T-Mobile Prepaid. (Kijk bij 4.2) Als je een privébericht wilt sturen klik dan op de naam van moderator Hajar en vervolgens op de knop "Stuur bericht".

Groet, Folkert

Reageer