[Gesloten] Unlimited dagbundels voor internet met PrePaid!

• 9 augustus 2017
  • 42 reacties
  • 7963 Bekeken

Reputatie 4
  • Oud T-Mobile Moderator
  • 1331 reacties
[Dit topic bevatte verouderde informatie en is daarom gesloten. Bekijk onze website voor de meest recente PrePaidbundels.]

This topic has been closed for comments

42 reacties

Reputatie 2
Misschien de OP even update? Het aantal mb voor de EU is namelijk omhoog gegaan.
Reputatie 6
Badge +11
Dat komt mede doordat T-Mobile vaak best wel belangrijke informatie achter uitklapbare FAQ lijstjes verstopt onder aan een webpagina die dan begint met grote magentagetinte afbeeldingen. Beter zoeken dan zie je punt 5:
Ik heb een PrePaid, kan ik ook Unlimited Data for a Day NL nemen?
Voor PrePaid kun je niet deze, maar wel een vergelijkbare Unlimited databundel kopen.
Reputatie 2
@tmoesel , het gaat hier alleen om prepaid dus dat
650 voor prepaid en 827 voor abonnement.

Snap ik niet echt, want het gaat allebei over prepaid.
Reputatie 6
Badge +11
Beide zo te zien; de getallen hebben betrekking op verschillende producten: 650 voor prepaid en 827 voor abonnement.
Er zit een relatie tussen de 3 euro en de hoeveelheid EU data en die verandert per jaar (elk jaar meer data per euro, dat schrijven de EU regels voor). Misschien wordt het gelijk getrokken t.z.t (of per 2019), lijkt me wel iets makkelijker communiceren en duidelijker.
Reputatie 2
Vraagje, 2 maanden geleden was de limit van unlimited for a day in de EU 650 MB. Hier: https://www.t-mobile.nl/prepaid/bundels/mobiel-internet staat ook 650MB max in de EU, maar op de T-Mobile Unlimited for a day website: https://www.t-mobile.nl/unlimited-data-for-a-day staat dit vermeld:
In Nederland kun je volledig gebruik maken van Unlimited Data for a Day. Je krijgt dan 24 uur lang een internetbundel met een onbeperkt aantal GB's aan data. In de EU krijg je met deze bundel tot 827MB aan data per 24 uur.

Wat klopt er nu?
Reputatie 1
Ik zou het ook wel handig vinden als je deze prepaid unlimited data bundel op herhaling kan zetten.

Ik ga een weekje binnen nederland op vakantie, nou heb je daar wel wifi, maar sloom, dus dan is dit een prima alternatief, zeker voor kort gebruik.

Alleen dus wel jammer dat je niet op herhaling kan zetten, als je het al 1 keer vergeet is in 1 keer heel je beltegoed op.

Ook zou het misschien een idee zijn, om een soort van week/weekend bundels aan te bieden....
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Woute3r,

Zo, jij hebt plannen! 😜 Deze bundel kan ik niet op herhaling zetten, dus zul je inderdaad steeds opnieuw moeten activeren. Zijn de andere bundels sowieso geen optie? Deze kun je natuurlijk wel langer gebruiken dan een dag, maar bevatten uiteraard wel minder MB's.

Hopelijk heb je veel plezier van de Unlimited bundel! Heb je meer vragen, laat het ons weten!
Hallo, kunnen de "Unlimited dagbundels voor internet met PrePaid" ook automatisch verlengd worden? We hebben het een week nodig (en anders moeten we elke dag opnieuw activeren) hoor het graag.
Hoi, tegoed is bijgeschreven 😀

Ik heb weer een databundel gekocht en kreeg nu wel een sms dat de bundel geactiveerd is. Alles lijkt nu dus wel goed te gaan.

Bedankt voor je hulp
Reputatie 7
Badge +20
Hi Carbak,

Dankjewel voor je reactie. Ik wil het graag voor je rechtzetten en dus heb ik de kosten die je hebt gemaakt aan dataverbruik vergoed. Er is nu weer tegoed bijgeschreven. Zou je eens opnieuw een Unlimited data vandaag NL bundel kunnen activeren zoals aangegeven staat op deze pagina? Ben benieuwd of het nu wel lukt! Laat je het mij weten?

Hoop dat je blij bent met de vergoeding! 🙂
Ik zou graag een betaalbewijs sturen maar de 2,95 is van mijn beltegoed afgeschreven. En als prepaid klant kun je alleen je huidig tegoed zien en niet de historie.

Bedankt voor het aanpassen van de gebruikersnaam, ik kwam daar pas achter toen het te laat was.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Carbak,

Dat is inderdaad niet erg handig en willen we dan ook graag voor je rechtzetten!

In ons systeem zie ik ook geen activatie terug van deze dagbundel. Zou je een screenshot kunnen toevoegen van het betaalbewijs? Je kunt via deze stappen een afbeelding toevoegen. Gegevens die niet nodig zijn voor jouw vraag mag je onleesbaar maken.

Wanneer we het screenshot van je hebben, gaan we dit zo snel mogelijk rechtzetten!

PS: Ik heb jouw username aangepast, omdat dit jouw telefoonnummer was. Het delen van privégegevens in openbare berichten is niet verstandig, omdat iedereen mee kan lezen. Mocht je een andere username willen, laat het gerust weten!
Ik heb gisteren een internet voor een dag bundel aangeschaft via de app. Bedrag afgeschreven maar geen bundel gehad. Ik had niet in de gaten dat ik een sms moest krijgen en ben vrolijk gaan internetten tot ik plots een sms kreeg dat mijn beltegoed nog maar 2 euro was. Beltegoed was op dat moment al op.

Ik wil graag mijn geld en mijn beltegoed terug !
Reputatie 7
Badge +20
Hi Astrid,

Wat leuk dat je gebruik wilt maken van onze Unlimited for a day bundel. Deze bundel draait op maximale snelheid! Met de unlimited data vandaag NL bundel kan jij tot het eind van de dag zorgeloos internetten. Dat betekent dat jij tot 23:59 op de dag van activatie oneindig kunt internetten binnen Nederland. In de EU kan je tot 650 MB internetten binnen je bundel. Als je bundel op is stopt die automatisch. Je kan deze bundel ook aanschaffen met je PrePaid tegoed. Op deze pagina vind je alle informatie over hoe je de bundel kan activeren. Ik verwacht dat je hiermee ook wel goed bereik hebt in een bus of trein, maar dat is afhankelijk van de dekking op de plekken waar je komt. In een trein kan je mindere dekking ervaren doordat een trein constant van locatie verandert. Hierdoor moet je ook steeds wisselen van zendmast, maar verder verwacht ik wel dat je goede dekking hebt.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Wat is de internet snelheid van deze bundel? Gaat de snelheid na X aantal GB verbruik omlaag? Zijn de problemen met aanschaf opgelost?

Als ik een prepaid kaartje aanschaf krijg ik 10 euro beltegoed als ik het goed heb. Kan ik daar deze bundel van betalen?

Is het beltegoed onbeperkt geldig?
Hoe is jullie internet bereik in bus en trein?

Veel vragen, hopelijk snel en compleet antwoord 😀

Mvg, Astrid
Reputatie 2
Hi Peter,

Bedankt voor de suggesties! Dit nemen we dan ook zeker mee om te kijken wat voor bundels we kunnen aanbieden. Het begint wel al meer en meer op een abonnement te lijken, maar ik begrijp dat dat dan weer net te vast is voor je. 😉 We nemen je feedback in ieder geval zeker mee, nogmaals bedankt!

Mwa ik vind een weekbundel of weekend bundel niet echt op een abonnement lijken, zeker niet als je het gewoon kan nemen wanneer je wilt...

Ik zou toch aanraden om is naar KPN prepaid te kijken en de onbeperkt online bundel die ze aanbieden voor prepaid klanten, tegen hele lage snelheden, maar wel onbeperkt en je hoeft niet meer op te letten of je bundel op is of niet.

Zo kan je toch ook een soort van Unlimited aanbieden voor Prepaid..... Destijds had je ook Bliep Prepaid. 50 cent per dag, onbeperkt internet met lagere snelheid.....
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Bedankt voor de suggesties! Dit nemen we dan ook zeker mee om te kijken wat voor bundels we kunnen aanbieden. Het begint wel al meer en meer op een abonnement te lijken, maar ik begrijp dat dat dan weer net te vast is voor je. 😉 We nemen je feedback in ieder geval zeker mee, nogmaals bedankt!
Reputatie 2
Deze Prepaid Unlimited dagbundels zijn best leuk hoor, gebruik het ook zo nu en dan.

Maar is het niet een idee om wat langere prepaid unlimited dag bundels te kunnen kopen.

Bijvoorbeeld een weekend onbeperkt internetbundel of een week....

Ik weet dat jullie unlimited abbonementen hebben maar daar heb ik geen interesse in.

Of misschien wat ook een idee is, een onbeperkte prepaid internet bundel op lage snelheid.
KPN heeft dat bv met Prepaid ook.....
Many thanks , this is what I need,
Reputatie 7
Badge +19
Hi Ewcorek1,

Ask as many questions as you need! We're here to help! :D

There are three options for PrePaid internet: choosing a bundle, paying per MB or not activating internet at all. You can select one of these options via My T-Mobile > PrePaid bundels. In you're case you can choose the third option (no internet at all) and only activate a bundle when you need it.

If you are really using an Unlimited data bundle every day, I would still highly recommend to take David's advise into consideration! Otherwise I hope my advise works for you! 😉
Hello
my plan is prepaid voordell 50%,
I have question , if I have internet dag activated I can use datat until midnight, what will happen after midnight if I dont reactivate this bundle , but still wil be connected to internet and consume data, will it start charge me normal rate per/MB or will it redirect me to web page to choose bundel?
Is there any way to choose as default the second solution? Or in other words, can I deactivate using data pro rata per MB, only only use it with bundles?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ewcorek,

Good to know it's working so well for you! 🙂

Unfortunately, with PrePaid, there is no option to keep this switched on. I also would not recommend it, since there are better options for daily usage, for lower costs. For example, you can get a Go Unlimited Tablet for €35,- per month (and with T-Mobile Samen you can get an additional discount). This way you'll get unlimited data, you don't have to worry about switching on a bundle every day and your costs are way lower! The choice is up to you of course! 🙂

If you have any further questions, feel free to ask!
Hello
is there any way to permanently switch this data daily on? without having to send sms to 4000 every day?
So it would deduct 3 euro daily whenever any data was used?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Quirki,

Your friend can activate a bundle on the web browser if he can't log into your My T-Mobile account. On this page you can find several options to purchase PrePaid bundles.

If you have other questions, please let me know 🙂
Hi Quirki,

If you have any further questions, please feel free to post them here!

• If the bundle has expired and you do not have any other internet bundles, you will be redirected to the landing page to make a choice again.

yes, thanks, currently I gave my sim card to a friend and he's using it for a second day.
and I'm activating every new day bundle at night manually from web browser and my account.

when this bundle ends at midnight will he be able to reactivate new bundle from his phone(with t-mobile sim active connection) being redirected to a t-mobile page without being required to log in?
or he will have to log in first to "my t-mobile" and then confirm new day bundle?