Beantwoord

Gewenst: XXS of XS internetbundel voor prepaid

• 24 september 2018
  • 1 reactie
  • 938 Bekeken

Beste mensen,

Ik heb problemen met internet via prepaid (vraag al gesteld in andere topic). Vorige week won ik door een surprise-iets 250 Mb voor slechts een week. Maar dit werkt wel goed.

De geboden internetbundels zijn voor mij veel teveel aangezien ik zoveel mogelijk wifi gebruik. Mede daarom ook te duur voor mij. Is het mogelijk, met oog op veelvuldig wifi gebruik, om nog kleinere bundels aan te bieden met bijv. 100 max 150 Mb internet.
Het zou zeer op prijs gesteld worden.
icon

Beste antwoord door Folkert 24 september 2018, 14:39

De goedkoopste internet bundel kost 4,95 en daarvoor krijg je 300 Mb met 1 maand geldigheid. Ik vind persoonlijk 60 euro per jaar niet te veel om continue prepaid te kunnen internetten als kleinverbruiker.
Kan ook zo snel geen andere provider vinden die kleinere bundels heeft. Simyo heeft wel 150 Mb maar vraagt daar ook 5 euro voor en dan heb je alleen 3G en geldigheid alleen in Nederland.

Internet per Mb kost al gauw meer, bij 50 Mb zit je al op 5 euro.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
De goedkoopste internet bundel kost 4,95 en daarvoor krijg je 300 Mb met 1 maand geldigheid. Ik vind persoonlijk 60 euro per jaar niet te veel om continue prepaid te kunnen internetten als kleinverbruiker.
Kan ook zo snel geen andere provider vinden die kleinere bundels heeft. Simyo heeft wel 150 Mb maar vraagt daar ook 5 euro voor en dan heb je alleen 3G en geldigheid alleen in Nederland.

Internet per Mb kost al gauw meer, bij 50 Mb zit je al op 5 euro.

Reageer