Beantwoord

Gewonnen belminuten en data Surprise spel

• 7 september 2017
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

Nu al diverse keren na opwaardering prepaid surprise spel gespeeld en gratis belminuten en data niet ontvangen. In vele chat sessies met klanten service blijkt later dat betreffende medewerker niet kan helpen omdat prepaid bij hem-haar is geblokkeerd. HANDIG KLANTEN SERVICE. Je mag wel geld uitgeven om te bellen naar klantenservice omdat die dan wel zouden kunnen helpen. DAG BELTEGOED
icon

Beste antwoord door Hajar 14 september 2017, 12:24

Hi BB2014,

Het duurt even voordat dit is uitgezocht, maar ik heb eindelijk een reactie. Als je het spel speelt dan moet je objecten zoeken en dan gewoon doorklikken dan zie je vanzelf je Telco reward die je kunt uitzoeken. Die moet je dus aanklikken, doe je dat niet dan krijg je het niet bijgeschreven. In jouw geval had je dit niet aangeklikt en dus kon je je prijs niet ophalen. Daarom zijn de minuten ook niet bijgeschreven.

Wil je er de volgende keer voor zorgen dat je je prijs wel aanklikt, anders ervaar je weer het zelfde probleem. Ik heb voor nu ter compensatie 50 minuten toegevoegd zodat je toch nog extra minuten hebt. Hopelijk vind je dit een passende oplossing!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi BB2014,

Het duurt even voordat dit is uitgezocht, maar ik heb eindelijk een reactie. Als je het spel speelt dan moet je objecten zoeken en dan gewoon doorklikken dan zie je vanzelf je Telco reward die je kunt uitzoeken. Die moet je dus aanklikken, doe je dat niet dan krijg je het niet bijgeschreven. In jouw geval had je dit niet aangeklikt en dus kon je je prijs niet ophalen. Daarom zijn de minuten ook niet bijgeschreven.

Wil je er de volgende keer voor zorgen dat je je prijs wel aanklikt, anders ervaar je weer het zelfde probleem. Ik heb voor nu ter compensatie 50 minuten toegevoegd zodat je toch nog extra minuten hebt. Hopelijk vind je dit een passende oplossing!
Hajar, is 5 dagen wachten SUPER KLANTENSERVICE?
Reputatie 7
Badge +20
Hi BB2014,

Ik heb even nagevraagd bij de PrePaid afdeling waarom jij geen Surprise tegoed hebt ontvangen. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je weten.

Reageer