Vraag

go-unlimited voor prepaid

• 12 januari 2017
  • 1 reactie
  • 191 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 84 reacties
Hallo ik alle vragen ook zoiets zoals go-unlimited voor de ? prepaid klanten ? Dat je bijvoorbeeld een gigabyte internet heb en dat je dat in Europa kan gebruiken? Ik zou het echt niet eerlijk vinden als voor prepaid niks veranderd met internet in Europa zonder roaming kosten wat ook zo is Dat mensen die een abonnementen hebben. Die krijg op mijn verjaardag heel veel MB gratis die dag en mensen die prepaid hebben hebben dat niet dat is niet eerlijk vind ik

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Huis,

Goede vraag. Ik zou zo niet direct een antwoord kunnen geven. Wanneer de plannen rondom roaming definitief doorgang vinden, zal dit ook invloed hebben op Travel & Surf in combinatie met PrePaid. Op het moment dat er meer duidelijk is zullen we dit uiteraard communiceren. Blijf dus vooral onze kanalen volgen.

Het kan soms zijn dat iemand inderdaad een cadeau krijgt in de vorm van data op zijn of haar verjaardag. Uiteraard willen we, als we een cadeau bieden, dat het ook van toegevoegde waarde is, niet omdat we het iemand niet zouden gunnen.

Als je aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. Voor nu alvast een mooi weekend.

Reageer