Beantwoord

Goede middag, afgelopen vrijdag heb ik een bundel betaald maar geen geen bundel tegoed gekregen.

• 26 januari 2020
  • 2 reacties
  • 211 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goede middag,

afgelopen vrijdag heb ik een bundel betaald maar geen geen bundel tegoed gekregen. Daarna nog een keer betaald maar geen bundel. De bedragen zijn wel afgeschreven van mijn rekening. Dit is vandaag op zondag weer gebeurd. Kunt u dit voor mij oplossen.

vr gr Dineke Visser

icon

Beste antwoord door David 27 januari 2020, 14:02

Hoi Dineke,

We hebben op het moment problemen met het activeren van bundels, dus daar wordt al aan gewerkt, om het zo snel mogelijk op te lossen!

Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) het telefoon- en klantnummer kunnen sturen waar het om ging? Daarnaast heb ik ook nog de betalingskenmerken van de betalingen nodig en het rekeningnummer van de betaalrekening die je hebt gebruikt. Deze informatie kan ik dan doorzetten naar mijn collega's, zodat zij dit op kunnen lossen voor je!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Dineke,

We hebben op het moment problemen met het activeren van bundels, dus daar wordt al aan gewerkt, om het zo snel mogelijk op te lossen!

Zou je mij via een privébericht (via mijn profiel) het telefoon- en klantnummer kunnen sturen waar het om ging? Daarnaast heb ik ook nog de betalingskenmerken van de betalingen nodig en het rekeningnummer van de betaalrekening die je hebt gebruikt. Deze informatie kan ik dan doorzetten naar mijn collega's, zodat zij dit op kunnen lossen voor je!

ok

Reageer