Beantwoord

GPS Watch Kids

• 26 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 1224 Bekeken

Hallo,

Ik heb een GPS Watch met een prepaid kaartje met internet en een actieve bundel. Alles netjes ingesteld, het horloge geeft op SMS commando's ook keurig een reactie terug. Ik krijg alleen geen reactie terug op het 'apn' commando. Ik heb een keer eerder eenzelfde horloge ingesteld met dit zelfde prepaid kaartje, dit werkte perfect maar ik heb helaas destijds niet genoteerd wat ik toen exact in de 'apn' SMS had staan.

Maar als ik zoek op het web, kom ik een aantal variaties tegen. Inmiddels heb ik alles al minimaal een keer geprobeerd maar het horloge komt geen enkele keer met een reactie terug. Gezien alles wat ik ben tegengekomen op het internet denk ik dat het volgende SMS commando de juiste is: pw,123456,apn,smartsites.t-mobile,,,20426#
Wat zoveel zegt als; apn = smartsites.t-mobile, usernaam = leeg, password = leeg, MCC = 204, MNC = 16

Klopt het dat dit nog steeds de juiste gegevens zijn of gaat het hier mis? Ik heb overigens dit commando ook al geprobeerd met als username en password : tmobile.

Of is er iets anders dat ik over het hoofd zie?
Ik kom zelf een beetje tot de conclusie dat er iets mis is met het horloge maar voordat ik de leverancier benader, wil ik wel graag zeker weten of ik alles goed heb gedaan.

Veel dank alvast voor de reactie!

Hartelijks,

Armand
icon

Beste antwoord door Hajar 28 augustus 2018, 15:29

Hi Armand,

Goed dat je het al zelf hebt geprobeerd. In dit topic staat het antwoord met de instellingen die je moet invoeren.

Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Armand,

Goed dat je het al zelf hebt geprobeerd. In dit topic staat het antwoord met de instellingen die je moet invoeren.

Laat je even weten of het zo lukt?
Hi Hajar,

Dank voor je reactie!
Ik krijg inmiddels helemaal geen berichten meer terug van het horloge dus ik denk dat het aan het toestel ligt. Inmiddels al contact met de leverancier.

Dus, voor nu nog even niet gelukt maar dat ligt niet aan de instellingen van T-Mobile.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Armand,

Aah jammer. Hoop dat het snel wordt opgelost of dat je een nieuwe krijgt. Als ik nog iets kan betekenen hoor ik het graag! 🙂

Reageer