Beantwoord

Gratis

• 2 februari 2019
  • 5 reacties
  • 466 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Vandaag mijn prepaid simkaart binnen, maar hoe moet ik mijn gratis 5 euro beltegoed en 1gb data claimen? Ik heb al 10 euro opgewardeerd.
icon

Beste antwoord door Folkert 2 februari 2019, 19:12

Volgens mij is registreren op Mijn T-Mobile voldoende.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Kcbm,

Ik zie dat het inmiddels is gelukt. Bij een PrePaid aansluiting kun je gratis €5 tegoed krijgen als je je registreert via My T-Mobile. Ik wens je veel plezier met het gratis tegoed! 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Volgens mij is registreren op Mijn T-Mobile voldoende.
Dat heb ik ook al gedaan, maar nogsteeds geen 1gb data en 5 euro beltegoed
Reputatie 7
Badge +18
Even wachten tot er een community moderator reageert.
Reputatie 2
Hallo,

Ik wil u bij deze laten weten dat de verkopers heel geslepen het woord abonnement veelvuldig in de mond nemen en hierdoor is het voor de klant niet meer te volgen!!!!!!
Als deze verkoper werkend in de spuistraat den haag nummer ​id029435​ duidelijk was geweest dat het tablet niet GRATIS is maar door de klant wordt betaald in de zin van een zinloos abonnement was ik niet akkoord gegaan.
Ik vind dit zo'n slechte zaak dat ik zodra mijn abonnement bij T-mobile na 22 jaar op zal zeggen.

Ook publiceer ik zoveel mogelijk via de soc media wat een oplichterij dit is bij het afsluiten van " zogenaamd GRATIS'.
Ik hoef geen email van retour waarin alleen maar gezegd wordt hoe spijtig u het vindt.
Ik heb jaren bij KPN gewerkt en is dit zo'n cliché waar de klant niets mee opschiet en gewoon 2 jaar lang betalen voor een tablet die ik weg heb gegeven.
Bedankt verkoper spuistraat den haag

😡

Reageer