Beantwoord

Gratis extra belminuten of MBs

• 13 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 1046 Bekeken

Reputatie 1
De afgelopen paar maanden ontvangt mijn man, ook prepaid en we gebruiken het allebei weinig, regelmatig aanbiedingen voor 100MB gratis of gratis units zonder daarvoor een aankoop te moeten doen. Ik krijg daarintegen alleen maar aanbiedingen voor 300 MB gratis bij het kopen van een bundel. Ik ben zelf al veel langer TMobileprepaidklant.

Kunnen jullie mij vertellen hoe het komt dat we allebei zulke verschillende aanbiedingen krijgen?
icon

Beste antwoord door David 14 augustus 2018, 10:10

Hey Chrisje57,

Een hele terechte vraag! 🙂 We hebben een heel groot aantal van verschillende promoties, dus dit kan zeker variëren. Er wordt hierin gekeken naar het beltegoed en verbruik, om op die manier te kijken wat voor soort actie er goed bij het telefoonnummer past. Het kan dus zijn dat je wisselende aanbiedingen krijgt en dus ook dat iemand in je omgeving (zoals jouw man) andere aanbiedingen krijgt dan jij.

Hopelijk heb ik er zo meer duidelijkheid over kunnen geven! Als je er nog meer vragen over hebt, dan horen we dat natuurlijk graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Chrisje57,

Een hele terechte vraag! 🙂 We hebben een heel groot aantal van verschillende promoties, dus dit kan zeker variëren. Er wordt hierin gekeken naar het beltegoed en verbruik, om op die manier te kijken wat voor soort actie er goed bij het telefoonnummer past. Het kan dus zijn dat je wisselende aanbiedingen krijgt en dus ook dat iemand in je omgeving (zoals jouw man) andere aanbiedingen krijgt dan jij.

Hopelijk heb ik er zo meer duidelijkheid over kunnen geven! Als je er nog meer vragen over hebt, dan horen we dat natuurlijk graag!
Reputatie 1
Dankjewel David voor de info.

Ons verbruik is vrijwel hetzelfde, belminuten verbruiken we niet en per maand gebruiken we allebei ong 10 MB. En toch krijg ik nooit van die leuke aanbiedingen 😭

Ik blijf hopen op n leuke aanbieding 😀

Reageer