Beantwoord

Gratis MB niet gehad

Goedenavond

Ik heb net mijn prepaid kaart opgewaardeerd maar krijg niet de gratis 250 MB's.
Is het mogelijk om dit te herstellen. Ik kan ze nml goed gebruiken :D

Groetjes namens Sippora
icon

Beste antwoord door Issam 12 juni 2016, 19:08

Hi Sippora,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier te zien!

Goed dat je dit navraagt bij ons. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er heeft plaatsgevonden. Ik zie dat je inmiddels de 250MB's hebt ontvangen. Klopt het dat je hier nu gebruik van kan maken? Daarnaast zie ik ook dat je gebruik maakt van een verouderd PrePaid Tariefplan. Namelijk het PrePaid Standaard tariefplan. Je hebt de mogelijkheid om kosteloos over te stappen naar het PrePaid Voordeel 50%. Wil je hier gebruik van maken? Laat het ons weten, we maken het zo voor je in orde. ;)

Als je nog andere vragen hebt dan horen we het graag van je!

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi Sippora,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier te zien!

Goed dat je dit navraagt bij ons. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er heeft plaatsgevonden. Ik zie dat je inmiddels de 250MB's hebt ontvangen. Klopt het dat je hier nu gebruik van kan maken? Daarnaast zie ik ook dat je gebruik maakt van een verouderd PrePaid Tariefplan. Namelijk het PrePaid Standaard tariefplan. Je hebt de mogelijkheid om kosteloos over te stappen naar het PrePaid Voordeel 50%. Wil je hier gebruik van maken? Laat het ons weten, we maken het zo voor je in orde. ;)

Als je nog andere vragen hebt dan horen we het graag van je!
Ik heb vanavond mijn beltegoed met 10 euro opgewaardeerd maar heb de 250 gratis mb's niet ontvangen.
Ik heb vanmiddag met €10 opgewaardeerd. Maar heb nog geen 250 gratis Mb gekregen. Wanneer krijg ik die?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Angelica en Maartje,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jullie je vraag hier stellen. Wij zijn vanaf 4 juli gestopt met het aanbieden van 250 MB bij elke opwaardering. De 250 MB internet hebben wij namelijk toegevoegd aan PrePaid Surprise. Bij elke opwaardering ontvang je automatisch een code voor het spelen van een spel en naast de kans op mooie prijzen kan je altijd kiezen voor gratis extra minuten, sms’jes en nu dus ook 250 MB. Deze extra minuten, sms’jes of MB’s zijn na ontvangst 7 dagen geldig.

Hebben jullie nu meer duidelijkheid?
Bedankt voor de duidelijkheid. Jammer dat jullie gestopt zijn met de gratis 250 MB.
Hallo Hajar,

Ik heb gisteren opgewaardeerd met 25 euro, en het drie keer prepaid surprise code gekregen, maar deze bundels zijn kleiner dat 250mb (20mb,20mb en 30mb). Terwijl er op de prepaid surprise site staat "gegarandeerd 250 mb". Hoe zit dat nou precies?

https://prepaidsurprise.t-mobile.nl/promo/

Met vriendelijke groet,

Eric

Reputatie 7
Badge +15
Hey Eric,

Dat is vreemd zeg! Waren dat niet toevallig de belminuten en SMS'jes. Voor welke Surprise had jij gekozen? Je zou namelijk uit de volgende T-Mobile Surprises moeten kunnen kiezen:

- 250 MB
- 20 - 50 belminuten
- 20 - 30 SMS'jes
- €5,- PrePaid tegoed.

Ik ben benieuwd naar je reactie! Wanneer dit fout gaat dan horen we het graag. We zullen dan uiteraard wat gaan doen met de feedback.
Hi Amy,

in het sms'je wordt toch echt over mb's gesproken, 20 en 30 mb ipv 250mb.
Dit gaat dan dus inderdaad fout.

Met vriendelijke groet,

Eric
Reputatie 7
Badge +15
Hey Eric,

Ik heb dit vanmorgen doorgezet naar onze technische jongens en zij hebben inderdaad een storing geconstateerd. Ik wil jou bedanken voor de feedback! Hierdoor hebben we hier snel op kunnen reageren.

In dit forumtopic vind je nu meer informatie over deze storing. De 20 MB zal zo snel mogelijk vervangen worden met het juiste aantal MB's. Excuses voor het ongemak.

Trek je aan de bel als je nog vragen hebt?
Hier ook 2 mobiels opgewaarderd dinsdag en woensdag 1...wel suprice gedaan maar konden echt niet kiezen dus maar 20 mb voor 7dagen...heb hierover een mail gestuurd maar nog n iets gehoord....gisteren mn eigen mobiel opgewaardeerd .en geen code ontvangen ...en dit nu net voor de vakantie.....zeer jammer hoop dat het gauw word opgelost

Reageer