Beantwoord

Gratis mb's bij opwaarderen

• 8 juli 2016
  • 2 reacties
  • 157 Bekeken

Hi t-mobile,

Ik heb net €10,- beltegoed opgewaardeerd, maar heb geen 250mb's ontvangen. Krijg ik die niet meer of?

Mvg,
Tanja
icon

Beste antwoord door Kaassausje 8 juli 2016, 21:50

Hoi Tanja, welkom op het klantenforum.

Dat klopt, die krijg je niet meer. Om even een antwoord van een T-Mobile Moderator te quoten:
Wij zijn vanaf 4 juli gestopt met het aanbieden van 250 MB bij elke opwaardering. De 250 MB internet hebben wij namelijk toegevoegd aan PrePaid Surprise. Bij elke opwaardering ontvang je automatisch een code voor het spelen van een spel en naast de kans op mooie prijzen kan je altijd kiezen voor gratis extra minuten, sms’jes en nu dus ook 250 MB. Deze extra minuten, sms’jes of MB’s zijn na ontvangst 7 dagen geldig.(Bron.)

Echter is er een storing, waardoor de 250 mb nu niet gekozen kan worden, zie dit topic om op de hoogte te blijven.
((Deze storing is inmiddels opgelost.))
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Tanja, welkom op het klantenforum.

Dat klopt, die krijg je niet meer. Om even een antwoord van een T-Mobile Moderator te quoten:
Wij zijn vanaf 4 juli gestopt met het aanbieden van 250 MB bij elke opwaardering. De 250 MB internet hebben wij namelijk toegevoegd aan PrePaid Surprise. Bij elke opwaardering ontvang je automatisch een code voor het spelen van een spel en naast de kans op mooie prijzen kan je altijd kiezen voor gratis extra minuten, sms’jes en nu dus ook 250 MB. Deze extra minuten, sms’jes of MB’s zijn na ontvangst 7 dagen geldig.(Bron.)

Echter is er een storing, waardoor de 250 mb nu niet gekozen kan worden, zie dit topic om op de hoogte te blijven.
((Deze storing is inmiddels opgelost.))
Hoi Kaassausje,

Dat klopt, ik heb het uiteindelijk ook gevonden via internet.
Ik dacht dat ik nog wel 250mb's zou krijgen, aangezien dat nog op de opwaardeerbon vermeldt stond. Maar dan weet ik dat voor de volgende keer. Bedankt voor je reactie.

Mvg,
Tanja

Reageer