Beantwoord

Gratis MB's bij opwaarderen PrePaid

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Geacht Forum,Kan iemand mij wegwijs maken hoe de gratis 250mb gebruikt kunnen worden?
Moet er een activeringscode ingetoetst worden?Met vriendelijke groet.Jac15
icon

Beste antwoord door Pilovali 14 maart 2016, 11:36

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Heb je PrePaid? Zodra je opwaardeert, krijg je de gratis 250 MB aan data. Je kan via de My T-Mobile app checken hoeveel MB's je hebt.

Groet,

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Heb je PrePaid? Zodra je opwaardeert, krijg je de gratis 250 MB aan data. Je kan via de My T-Mobile app checken hoeveel MB's je hebt.

Groet,
Dankjewel Pilovali,Ik ben v.w.b.mobiele telefonie een volslagen onbenul,maar wat je hebt geant-woord op mijn vraag daar was ik zelf ook al achter gekomen.Ik krijg bericht van T-Mobile dat ik 250mb heb ontvangen.Maar WAT kan ik daar nou helemaal mee?Ze zijn nog beperkt houdbaar ook!
Dus moet ik hier blij mee zijn?Ik ga voor de herkansing met deze vraag.
Met vriendelijke groet.
Jac15.:?
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Jac15,

Je hebt één maand lang 250 MB aan internet. Hier mee kun je internetten als je bijvoorbeeld niet thuis bent, of als er geen wifi in de buurt is. In principe kun je alles doen wat je normaal ook doet, maar ik raad aan om geen YouTube filmpjes af te spelen, of apps te updaten op een mobiele verbinding, dan ben je zo door je MB's heen ;)

De één maakt er gebruik van, en de ander niet. Ik kan niet bepalen als je er blij mee moet zijn, dat kun je het beste zelf doen ;)

Groet,
Beste Pilovali,met dit antwoord kan ik wat mee.
Duizend maal dank.
Ajuus.
Jac15:):):)
Reputatie 6
Badge +17
Graag gedaan 🙂

Reageer