Beantwoord

gratis NL 60 belminuten

ik heb van T-mobile een bericht ontvangen op mijn mobiele telefoon dat ik bij opwaarderen een bonus zou krijgen van 60 NL belminuten binnen 30 dagen te besteden.
Ik heb steeds via t-mobile.nl/prepaid/opwaarderen geprobeerd eur 10 op te waarderen, maar kon de actie nergens vinden. vandaag zijn de 5 dagen om. Het is me dus niet gelukt. Jammer dat het niet is gelukt. Kan ik op een of andere manier toch nog aan deze actie deelnemen. Hoe ??
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 december 2018, 10:56

Hoi Theosmits,

Ik kijk graag eventjes met jou mee, zodat ik kan uitzoeken wat ik voor je kan betekenen. Daartoe heb ik wel wat gegevens van jou nodig. Zou je me in een privéberichtje jouw naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum kunnen sturen? Dan ga ik daarmee even verder kijken! Dankjewel alvast. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Theosmits,

Ik kijk graag eventjes met jou mee, zodat ik kan uitzoeken wat ik voor je kan betekenen. Daartoe heb ik wel wat gegevens van jou nodig. Zou je me in een privéberichtje jouw naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum kunnen sturen? Dan ga ik daarmee even verder kijken! Dankjewel alvast. 🙂

Reageer