Vraag

Gratis PrePaid internet

Reputatie 2
Hallo,

Ik ben een nieuwe t-mobile klant. (prepaid)
En ik heb op internet gelezen dat er een actie is van gratis internet tot 5 juli.Ik heb mijn prepaid simkaart op 3 juli geactiveerd maar heb nog steeds geen smsje ontvangen om van gratis internet gebruik te maken.
Is er misschien een storing ??

This topic has been closed for comments

53 reacties

Reputatie 2
helaas,dit gaat gelijk in.Daar zijn wij ook achter,twee verschillende telefoon's beiden 1 maand gratis en beiden ontdekt toen het verlopen was.
Dus zal maar gauw proberen op internet te komen!Anders is de gratis maand verlopen.Succes!
Reputatie 2
Nee, als ik op internet ben,moet ik gewoon betalen. Ik snap het nietmeer :S
Reputatie 2
Ik heb 2 weken geleden een Vairy Touch telefoon gekocht en er zou 1 maand gratis internet bij zitten. Ik heb geen smsje ontvangen waarin stond dat het in ging vanaf een bepaalde datum. Weet iemand hier meer over?
Reputatie 2
Het Gaat Na 24 Uur Al In Als Je Inter Aansluit Ze Geven Je Geen Bericht
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb een vraag(je). ik heb vandaag de t-mobile view vairy touch gekocht.
en ik las net op het forum over 1 maand gratis internet.. hoe werkt dat.. want dat staat niet op de doos ofjso.. gaat dat vanzelf ofsjo?

Zou iemand mij kunnen helpen??

ALvast bedankt
Reputatie 2
Ja ik wil dat ook weten want bij mij is het precies het zelfde?
Reputatie 2
`stuur een email naar t mobile en bewaar die email goed waar alles in staat dat kan je later dan wel nog is goed gebruiken, altijd een email sturen je krijgt altijd een email terug.
Reputatie 2
naar welk mail adres!?
Reputatie 2
De actie met een maand lang gratis beltegoed voor PrePaid is helaas al afgelopen. Dit zal dus niet meer geactiveerd worden voor nieuwe klanten.
Reputatie 2
Hallo,
Toen ik mijn telefoon kocht toen had ik een sms ontvangen van dat ik nu gratis gebruik kan maken van mobiel internet.
Ga ik op internet blijkt dat helemaal niet waar is en mijn beltegoed gewoon ervan af gaat ?
Kan iemand mij uitleggen waarom dit gebeurd ?
Graag wil ik snel een antwoord.
Mvg. Meriem
Reputatie 4
Als je snel een antwoord wil zou ik bellen en niet via dit forum een bericht posten.

mvg, jeroen
Reputatie 2
hallo,
ik heb een t-mobile simkaart gekocht met 15 euro beltegoed (eigenlijk 5 maar ik kreeg nog een tientje cadeau) en een maand gratis internet. maar die maand gratis internet komt niet. ik moet er gewoon nog (beltegoed) voor betalen. ik heb ook geen berichtje erover gehad ofzo...... komt die maand automatisch (over een paar dagen ofzo...) of moet ik er nog iets voor doen (ik heb me al aangemeld voor my t-mobile)? alvast bedankt!

PS. Ik heb een nokia 6500 slide maar ik denk niet dat de mobiel er iets mee heeft te maken.... 🙂
Reputatie 2
waarom bel je niet even met de klanten service?
Reputatie 2
Hoi,

Ik kreeg van de week een sms van tmobile dat ik 3 maand gratis gebruik kan maken van het internet. En er stond onder, kijk op www.t-mobile.nl voor de voorwaarden.
Dus ik heb gezocht op de website maar kan er niks over vinden, stopt dit vanzelf na 3 maand? En komen er dus echt geen kosten bij als ik op internet ga in Nederland?

Gr.
Reputatie 2
O vandaar dat ik al 3 dagen gratis op internet kan met mij t-mobile prepaid en mijn beltegoed is nog maar 4 cent. Vond het al zo raar:)

gr
Reputatie 2
😮 kan ik dat ook?
Reputatie 2
ik heb mijn tarief aangepast vanwege die 3 maanden gratis internet maaar ik heb geen internet zonder dat er beltegoed van af gaat, waarom gebeurt dit niet weten jullie iets?
Gr
Reputatie 7
pipo321 schreef:

ik heb mijn tarief aangepast vanwege die 3 maanden gratis internet maaar ik heb geen internet zonder dat er beltegoed van af gaat, waarom gebeurt dit niet weten jullie iets?
Gr

Je komt niet in aanmerking voor de drie maanden gratis internet, zie de voorwaarden:

Actievoorwaarden PrePaid Internet

Deze actie geldt voor nieuwe reguliere PrePaid sim-kaarten die tussen 1 juni 2010 tot en met 31 juli 2010 (de ‘actieperiode’) voor het eerst op het T-Mobile netwerk worden gebruikt (bellen, gebeld worden, sms’en (uitgaand), mms’en (uitgaand) , data gebruiken, of opwaarderen).

Gr.
Reputatie 2
Hallo,

Ik zag net deze pagina http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/prepaid/bonus-sms.aspx en daar staat op dat je 3 maande gratis internet krijgt met prepaid, hoe kan ik dit nu ook krijgen? Staat namelijk niet duidelijk beschreven.

Groetjes,
Reputatie 2
Als je op de link actievoorwaarden (staat er onder) klikt dan zie je het staan.
Reputatie 2
Ik zag het toevallig net, balen man ik heb mijn simkaart 28 mei gekocht.
Reputatie 2
ze zouden bij tmobile eens moeten komen met een actie van internet, dit hebben ze bijvoorbeeld wel bij vodafone dat je voor 5euro je kan aanmelden en een maand lang onbeperkt kan internetten ik vroeg me af of tmobile hier eens over na kan denken en/of er al zo'n actie bestaat.
Gr
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb bonus sms.
Elke maand 300 gratis smjes en nu ook 3 maanden gratis internet.
Maar als ik op internet ga dan gaat er nog steeds geld van mijn beltegoed af ?
Hoe kan dit ?

Groetjes
Reputatie 5
[modbreekt]De 3 maanden gratis internet geldt voor alle nieuwe reguliere simkaarten die tussen 1 juni en 1 augustus in gebuik worden genomen.
Meer informatie over deze actie vind je op onze website.[/modbreekt]
Reputatie 2
Ik heb sinds vandaag een prepaid pakket van t-mobile met 3 maanden gratis internet.
Als ik nu op het internet ga dan gaat het van mijn tegoed af.
Weet iemand hoe dit kan.
Het was toch gratis?????