Vraag

Gratis sms

Ik heb vorige maand beltegoed opgewaardeerd, prepaid. Dan krijg ik deze maand 300 gratis sms-jes. Ook had ik met suprise nog 20 sms-jes gewonnen. Tot mijn schrik krijg ik nu ineens een sms van t-mobile dat ik nog maar 5 sms-jes kan versturen... Hoe zit dat???? Als ik inlog zie ik bij mijn beltegoed nog steeds die 300 sms-jes staan... Ook blijk mijn tegoed ineens minder geworden te zijn...dat, terwijl ik niet gebeld heb.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Tante Bloem!

Welkom op ons Forum! :)

De 300 Bonus SMS'jes zie ik inderdaad nog staan en deze horen dan ook in te gaan. Zou je kunnen aangeven wat er straks gebeurt als je SMS'jes uit je bundel op zijn en je de Bonus-SMS'jes zou gaan gebruiken? Over hoeveel tegoed heb je het dat weg is? Ik zie namelijk wel dat er data verbruikt is op 5 mei en dat dit €4,51 heeft gekost.

We zien je antwoord graag binnenkomen, zodat we je verder kunnen helpen! 🙂
Hoi DavidK,

Bedankt voor je antwoord! Mijn 300 Bonus sms-jes staan er nog, en die zijn ook nog lang niet op...Ik weet ook niet hoeveel ik er van gebruikt heb. Die 20 die ik extra kreeg, zijn gebruikt, want die zie ik niet meer staan. Ik heb prepaid opwaarderen, verder geen sms bundel, dus zou er ook niets van mijn tegoed af moeten gaan. Wel heb ik vorige week een nieuwe mobiel geïnstalleerd, en is er dus data afgeschreven. Ik kwam er achter dat ik internet uit moest zetten...dus daar komt die 4,51 euro vandaan denk ik....Blijf de vraag over waarom ik een sms kreeg, dat ik nog maar 5 sms-jes kon versturen, terwijl ik 300 bonus sms heb en gewoon beltegoed waarmee ik ook nog genoeg kan sms-en.

Groet, Tante Bloem
Reputatie 7
Badge +20
Hey Tante Bloem!

Goed dat je hier nog even over doorvraagt! :)

Ik zie dat er, op het moment dat ik dit typ, nog 296 bonus SMS'jes te versturen zijn! De SMS over de 5 SMS'jes gaat in dat geval dan over je originele bundel, die rekent dan de bonus niet mee. Je hebt in ieder geval nog meer dan genoeg te SMS'en! :D

Als je verder nog vragen hebt, je weet ons te vinden!

Reageer