Beantwoord

gratis sms-jes verdwenen

Op 30 nov heb ik mijn beltegoed opgewaardeerd met 10,00 waarna ik een bevestiging heb gekregen dat er 300 gratis sms-jes waren bijgeschreven (geldig tm 31 dec).. Hierna heb ik mijn Prepaid-Bonus-SMS tarief gewijzigd in Prepaid-tariefplan. De 300 gratis sms-jes blijken nu ineens niet meer bijgeschreven te zijn, want ik moet nu voor iedere sms betalen. Dit lijkt me niet terecht, wat is bijgeschreven kun je niet zomaar terugdraaien. Als jullie dat wel denken te kunnen, dan draai mijn wijziging naar Prepaid-tariefplan ook maar terug naar mijn oorspronkelijke Prepaid-Bonus-Sms. Als ik dit had geweten had ik mijn 'abonnement' niet aangepast. Graag jullie reactie T-Mobile
icon

Beste antwoord door Chris076 9 december 2013, 10:05

@Bobbe

Op de website staat vermeld wat PrePaid Voordeelnhoud, hierbij staat niet vermeld dat je gebruik kunt blijven maken van Bonus SMS/Bellen. Het is een ander tariefplan met andere voorwaarden.

Bekijk origineel

5 reacties

Het lijkt mij als je van bundel veranderd je natuurlijk niet meer de voor en nadelen van de voorgaande bundel hebt..... Anders zou je maar wat heen en weer kunnen wisselen om de voordelen te verzamelen.

Het is dus logisch dat je alleen de voor en nadelen hebt van de huidige bundel en dat als je zelf een wijziging aanbrengt het vorige komt te vervallen...
Dan heb ik daar blijkbaar et goed over nagedacht, want daarvoor had ik de bundel niet gewijzigd. Dus ik kan deze niet meer terugdraaien?
Bestaat Prepaid-bonus-sms überhaupt niet meer?
Reputatie 4
Hey Bobbe,

Het is niet meer mogelijk om PrePaid Bonus SmS te activeren. Die verandering kan je dus niet meer terug draaien.

Het lijkt mij als je van bundel veranderd je natuurlijk niet meer de voor en nadelen van de voorgaande bundel hebt..... Anders zou je maar wat heen en weer kunnen wisselen om de voordelen te verzamelen.

Het is dus logisch dat je alleen de voor en nadelen hebt van de huidige bundel en dat als je zelf een wijziging aanbrengt het vorige komt te vervallen...

Zo logisch vind ik dat niet. Jullie mogen dan ook wel op de site vermelden dat wanneer je van bundel verandert, de overgebleven sms-jes worden 'teruggevorderd'.
Reputatie 6
@Bobbe

Op de website staat vermeld wat PrePaid Voordeelnhoud, hierbij staat niet vermeld dat je gebruik kunt blijven maken van Bonus SMS/Bellen. Het is een ander tariefplan met andere voorwaarden.

Reageer