Beantwoord

Gratis t-mobile prepaid kaartjes van t-mobile werken niet

• 30 september 2019
  • 10 reacties
  • 945 Bekeken

Ik heb twee gratis prepaid kaartjes meegekregen in een t-mobile winkel alleen krijg ik ze (online via de link) niet geactiveerd
Het gaat om mobiel 1 (voor mijn moeders telefoon) en mobiel 2 (voor mijn oude telefoon)

Ik heb het al geprobeerd te activeren op de t-mobile site en ik heb er naast geprobeerd een opwaardering te doen beide is niet gelukt omdat het kaartje niet geregistreerd is.

Ik ben al klant bij T-mobile, dit nummer wil ik graag behouden (dit nummer is van mijn nieuwe telefoon)
icon

Beste antwoord door petertje20 1 oktober 2019, 09:36

Ook bij t-mobile kan je gratis prepaid simkaarten bestellen hoor (max 2 per adres) gratis prepaid simkaartje:

Je moet wel 1 keer opwaarderen voordat ze volledig actief worden.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @LindaA79 Welkom in de community van T-Mobile.

Dit forum is openbaar zet nooit privégegevens zoals telefoonnummers in een openbaar forum.
Als je onderaan op de .... puntjes klikt kan je de nummers verwijderen.
Lukt dat niet zullen de moderators de nummer morgen voor je verwijderen.

De moderators kunnen je misschien helpen met je probleem maar dan moet je nog wel even geduld hebben. Meestal mits niet te druk reageren ze binnen de 24/48 uur.

Fijne avond!
Ik heb vandaag heel lang gewacht in mijn pauze in de mobile winkel in de Koperwiek voor ik aan de beurt was. Toen heb ik de twee gratis mobile kaartjes ontvangen. Uiteindelijk deze goed bekeken. Er staat op dat ik ze voor 1-8-2019 had moeten gebruiken. Kaartje bestellen kost 4.95 voor het bezorgen. Kaartje ophalen bij tmobile winkel krijg je verlopen kaartje. Slechte service tmobile. Heb inmiddels 2 gratis kaartjes bij Lebara besteld terwijl ik juist mijn oude en nieuwe telefoon van tmobile kaartje had willen voorzien omdat ik al zeer lang klant ben van t-mobile
Reputatie 6
Badge +4
@LindaA79 het is nou eenmaal gratis dus verwacht niet veel 😎
Ik had toch wel iets meer verwacht van T-mobile 😉
Reputatie 2
Ook bij t-mobile kan je gratis prepaid simkaarten bestellen hoor (max 2 per adres) gratis prepaid simkaartje:

Je moet wel 1 keer opwaarderen voordat ze volledig actief worden.
Reputatie 6
Badge +4
@petertje20 prepaid is het beste bij Lebara of Lycamobile die hebben leuke bundels en lage tarieven.
Reputatie 2
@petertje20 prepaid is het beste bij Lebara of Lycamobile die hebben leuke bundels en lage tarieven.
Klopt dat ben ik zeker met je eens. Zeker Lycamobile heeft erg leuke bundels voor prepaid.

Maar t-mobile heeft wel weer die dag onbeperkt en weekend bundels, die ik af en toe gebruik, dus heb ook een tmobile kaartje.

Het is wel jammer dat de altijd online bundel maar 128kbps gaat, als dat nou bv 256kbps was voor een tientje, zou dat al veel bruikbaarder zijn en had ik lycamobile mischien zelfs wel weg gedaan.
Ik heb inmiddels weer twee kaartjes opgehaald bij de tmobile winkel, dit keer moet je ze ze voor 2021 voor het eerst gebruiken maar dan zitten ze allang in de telefoons.
Mijn probleem met de gratis sim kaarten is dat ik er ondertussen al meer dan 30 dagen op wacht.
kaartjes aangevraagd op 26 aug.
29 aug een mail ontvangen dat het binnen 30 dagen bezorgd zou worden, of dat we ze direct kunnen ophalen in een t-mobile shop.
Ondertussen zijn we al ruim voorbij die 30 dagen en nog steeds geen sim kaart mogen ontvangen.
ik ga vanmiddag maar van ellende toch maar naar een t-mobile shop.
Reputatie 2
Wel vreemd, zelf spreken ze van max 5 werkdagen, dan lijkt mij 30 dagen inderdaad wel erg lang om een simkaartje op te sturen :)

Mischien dat er iets mis is gegaan bij de bestelling of zo?

Reageer