Beantwoord

Gratis tegoed bij opwaarderen

  • 28 juli 2016
  • 7 reacties
  • 115 Bekeken

Hallo,

Het is toch dat je bij prepaid opwaarderen altijd belminuten, sms en data kreeg?
En hoe zie ik hoeveel ik heb?

Met vriendelijke groet,

Eva
icon

Beste antwoord door Kaassausje 28 juli 2016, 19:04

Hoi Eva, welkom terug op het klantenforum.

Die actie is al een tijdje afgelopen, dat is later 250MB geworden en die actie is recent ook afgelopen. In dit topic wordt uitleg gegeven over de veranderingen.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Eva, welkom terug op het klantenforum.

Die actie is al een tijdje afgelopen, dat is later 250MB geworden en die actie is recent ook afgelopen. In dit topic wordt uitleg gegeven over de veranderingen.
Hallo Kaassausje,

Apart dat dit dan nergens staat aangegeven en dat er op mijn bon zelfs nog staat dat ik 200 MB + 100 SMS + 50 minuten krijg.

Met vriendelijke groet,

Eva
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Kaassausje,

Apart dat dit dan nergens staat aangegeven en dat er op mijn bon zelfs nog staat dat ik 200 MB + 100 SMS + 50 minuten krijg.

Met vriendelijke groet,

Eva

Waar en wanneer heb je die opwaardeerbon gekocht? Sommige winkels lopen een beetje achter.
Hallo Kaassausje,

Apart dat dit dan nergens staat aangegeven en dat er op mijn bon zelfs nog staat dat ik 200 MB + 100 SMS + 50 minuten krijg.

Met vriendelijke groet,

Eva

Waar en wanneer heb je die opwaardeerbon gekocht? Sommige winkels lopen een beetje achter.


Gisteren bij DekaMarkt in de grote beer (Hoorn)
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Eva,

Goed dat je hier contact over opneemt, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je foutieve informatie krijgt! Ik zie dat Kaassausje al heeft aangegeven dat de actie met 200MB + 100 SMS + 50 min al een tijd is afgelopen. Wat gek dat het dan nog wel op de bon staat, dat is zeker niet de bedoeling. Ik ga het gelijk doorgeven, zodat dit zo snel mogelijk aangepast kan worden. Bedankt voor het aangeven en sorry voor het ongemak! Omdat jouw verwachtingen bij opwaarderen door deze foutieve informatie iets anders waren, heb ik een klein bedrag toegevoegd aan je beltegoed. Hopelijk ben je tevreden met deze oplossing.

Hopelijk geeft mijn antwoord meer duidelijkheid. Als ik nog iets voor je kan betekenen, let me know!
Hoi Eva,

Goed dat je hier contact over opneemt, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je foutieve informatie krijgt! Ik zie dat Kaassausje al heeft aangegeven dat de actie met 200MB + 100 SMS + 50 min al een tijd is afgelopen. Wat gek dat het dan nog wel op de bon staat, dat is zeker niet de bedoeling. Ik ga het gelijk doorgeven, zodat dit zo snel mogelijk aangepast kan worden. Bedankt voor het aangeven en sorry voor het ongemak! Omdat jouw verwachtingen bij opwaarderen door deze foutieve informatie iets anders waren, heb ik een klein bedrag toegevoegd aan je beltegoed. Hopelijk ben je tevreden met deze oplossing.

Hopelijk geeft mijn antwoord meer duidelijkheid. Als ik nog iets voor je kan betekenen, let me know!


Hallo Thalina,

Heel erg bedankt voor het bedrag! Jammer dat die actie niet meer loopt, maar wel goed dat het in ieder geval niet meer op de bon gaat staan!

Met vriendelijke groet,

Eva
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eva,

Jij ook bedankt voor je reactie en je begrip. Ik wens je nog een fijne dag toe. 🙂

Reageer