Beantwoord

Herhalend bellen bundel stop zetten

  • 18 december 2018
  • 3 reacties
  • 545 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties
Ik wil mijn herhalend bellen bundel stoppen omdat ik naar een combi wil overstappen. Het stopzetten lukt niet per My t-mobile en ook niet per sms met bellen uit. Daarbij wordt ik verwezen naar de klanten lijn. Deze heb ik gebeld. Naar 20 min uitzoeken was het antwoord dat ik in sms moest intikken ; herhaald bellen naar 4000. Verder was het voor de klanten lijn ook vreemd. De sms wordt niet herkent. Hoe kan mijn herhalend bundel bellen NL+EU worden stop gezet???
icon

Beste antwoord door Folkert 18 december 2018, 12:18

Beste w512,

Je hebt deze vraag zojuist al gepost. Dubbel posten is niet toegestaan volgens de huisregels van deze community.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste w512,

Je hebt deze vraag zojuist al gepost. Dubbel posten is niet toegestaan volgens de huisregels van deze community.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +18
Geen probleem. Je vraag wordt sowieso wel opgepikt want hij staat bij de onbeantwoorde vragen. Als eerste proberen mede forum gebruikers antwoord te geven en anders de moderators. Die behandelen de vragen op volgorde van binnenkomst.
Hi Folkert,
thx. Klopt. Ben nieuw en wist niet waar het best de vraag te posten. Sorry.
Ben wel benieuwd naar reacties. De klantenlijn wist het niet en
heeft mij gewoon in het niets gestuurd. Jammer.
Hoop hier de goede antwoord te krijgen.
Gr W.