Beantwoord

Herhalend bellen bundel stoppen lukt niet

• is een Top Poster
  • 6 reacties
Ik wil mijn herhalend bellen bundel stoppen omdat ik naar een combi wil overstappen. Het stopzetten lukt niet per My t-mobile en ook niet per sms met bellen uit. Daarbij wordt ik verwezen naar de klanten lijn. Deze heb ik gebeld. Naar 20 min uitzoeken was het antwoord dat ik in sms moest intikken ; herhaald bellen naar 4000. Verder was het voor de klanten lijn ook vreemd. De sms wordt niet herkent. Hoe kan mijn herhalend bundel bellen NL+EU worden stop gezet???
icon

Beste antwoord door David 23 december 2018, 10:48

Hoi @w512,

Afgelopen vrijdag zijn er een aantal herhalende bundels aangepast, waardoor deze niet meer automatisch herhaald worden. Aankomende week zal dit bij de rest van de bundels worden aangepast, dus het zal spoedig opgelost worden!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi W512,

Dat is inderdaad wel heel erg vreemd!

Ik heb zelf ook getest of het uitschakelen lukte of dat ik misschien met een Combi-bundel de herhalende bundel er als het ware uit kon duwen. Dit was niet het geval, maar goed, die bundel is nu toch actief, dus die kun je dan gewoon verbruiken (het is niet van je beltegoed gegaan). Ik heb het nagevraagd bij mijn collega's van de afdeling PrePaid, zodat dit probleem zo snel mogelijk opgelost kan worden!

Zodra ik meer weet, dan hoor je het van me!
Hi David,
dank je wel voor je reactie en moeite. De Combi bundel staat er erbij in. Thx.
De herhalend bellen bundel is ongewijzigd gebleven. Helaas.
Hoop dat de collega's hier nog wat aan kunnen doen en het probleem kunnen oplossen.

Gr W.
Hi David,
ter info:
Kosten bellen worden nu zowel niet in rekening van mijn
herhalend bundel bellen als ook niet van de combi gebracht.
Maar het wordt gewoon van mijn bel tegoed gehaald. Niet handig.
Hoop de collega's van prepaid vinden snel een oplossing.

Gr W.
Status:
Nog geen reactie van de klantenservice / prepaid afdeling en helaas ook nog geen verandering van de situatie.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @w512,

Afgelopen vrijdag zijn er een aantal herhalende bundels aangepast, waardoor deze niet meer automatisch herhaald worden. Aankomende week zal dit bij de rest van de bundels worden aangepast, dus het zal spoedig opgelost worden!
Hi David,

dank je wel voor de update.
Eerste stappen gemaakt. Belkosten gaan van de Combi af. Thx.
Nu hopen dat herhalend bellen bundel niet automatisch wordt herhaald.
Fijne vrije dagen.

Gr W.
Probleem opgelost door herhalend belbundel laten stoppen door te weinig prepaid tegoed.
Nu met nieuwe bundel verder.
W.

Reageer