Gisteren checkte ik mijn internet-tegoed en bleek dat er helemaal geen bundel op mijn telefoon stond. De laatste keer dat mijn bundel voor 30 dagen was "vernieuwd" was op 22 april 2017. Meestal check ik regelmatig hoe het ermee staat, maar dit keer er niet aan gedacht vanwege familieomstandigheden. Zag dus ook dat er geen SMSje is geweest in mei. Dus ik ben hoogst verbaasd, en gefrustreerd ook, dat mijn bundel zo maar uit zichzelf is gestopt 😞 .
Wel heb ik gisteren onmiddellijk een nieuwe bundel gekocht, maar ik kan nergens vinden dat ik dit op herhalend kan instellen. Wat ik wel graag wil, anders moet ik iedere maand zelf opletten wanneer ik een nieuwe moet kopen. Dat is echt onhandig.
Hoe kan ik mijn bundel nu weer herhalend krijgen???
Beste antwoord door Kaassausje
PrePaid heeft op 23 april een aantal veranderingen moeten ondergaan. De veelgestelde vragen kun je in dit topic lezen. Voor een antwoord op je vraag quote ik alvast een stukje:
Mijn internetbundel wordt niet meer herhaald, hoe kan dat?
Meer informatie over de aanpassingen van PrePaid kun je in dit topic vinden. Als je nog vragen over deze onderwerpen hebt, mag je ze in één van de gelinkte topics plaatsen. 🙂