Beantwoord

Herstel prepaid nummer

• 19 mei 2017
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Goedemiddag, ik ben al jaren lang klant bij jullie, al zeker 15 jaar. Vanwege verhuizing naar het buitenland heb ik in overleg met jullie collega in de winkel haarlem besloten mijn telefoon over te zetten naar Prepaid. Hij vertelde dat ik elk half jaa reen actie moet ondernemen. Hij vertelde er niet bij dat de prepaid niet werkt in Ecuador (en toen het nog abonnement was werkte het ook niet), dus dat het niet lukte om een keer per zes maanden op te waarderen of te bellen. Ik kom nu net terug in Nederland, voor vakantie, en tot mijn schrik is mijn nummer afgesloten. Ik heb het nummer in november volgens mij laten omzetten, dus zit maar net over de 6 maanden grens heen. Aangezien ik verkeerd ben voorgelicht door de collega, zou ik graag willen weten hoe ik nu alsnog dat nummer kan hebben.

Groet
icon

Beste antwoord door 05alexander92 19 mei 2017, 23:16

Op de website van T-Mobile is te vinden dat prepaid niet werkt in Ecuador. Het handigste was denk ik geweest om zodra je hier achter was gekomen even te bellen met de klantenservice van T-Mobile om dit aan geven en wat handig is om je nummer toch te behouden. Eventueel was een optie geweest om vanuit Ecuador je beltegoed op te waarderen halverwege. Dit kan gewoon in My T-Mobile gebeuren, dus onafhankelijk van of je wel of geen bereik hebt.

Maargoed, achteraf heb je daar niets meer aan. Hopelijk kan T-Mobile je nummer nog herstellen. Wat is nu de status in My T-Mobile? Of werkt je account ook niet meer?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Op de website van T-Mobile is te vinden dat prepaid niet werkt in Ecuador. Het handigste was denk ik geweest om zodra je hier achter was gekomen even te bellen met de klantenservice van T-Mobile om dit aan geven en wat handig is om je nummer toch te behouden. Eventueel was een optie geweest om vanuit Ecuador je beltegoed op te waarderen halverwege. Dit kan gewoon in My T-Mobile gebeuren, dus onafhankelijk van of je wel of geen bereik hebt.

Maargoed, achteraf heb je daar niets meer aan. Hopelijk kan T-Mobile je nummer nog herstellen. Wat is nu de status in My T-Mobile? Of werkt je account ook niet meer?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Irene,

Dat is inderdaad wel erg ongelukkig! :S

Aangezien het duidelijk is dat er geen actief gebruik van werd gemaakt kan ik niet beloven of het nog mogelijk is om dit nummer terug te halen. Ik zie dat je niet bent aangemeld met jouw nummer, dus ik kan verder ook niets controleren op dit moment. Zou je mij in een privébericht, via mijn profiel, jouw 06-nummer kunnen sturen? Ik kan dan in ieder geval even kijken of er überhaupt iéts mogelijk is.

Ik zie jouw bericht graag spoedig tegemoet!

Reageer