Het afmelden van de t-mobile spam acties en kortingen is onmogelijk

• 31 mei 2019
  • 0 reacties
  • 575 Bekeken

Beste mensen en T-mobile,

Ik heb me ondertussen al een jaar of twee geleden afgemeld voor de t-mobile actie en kortings smsjes(wat ik vanaf hier als spam zal aanduiden, aangezien het simpelweg spam is).
Dit is een tijdje effectief gebleken, maar na een ongeveer een jaar, kreeg ik weer spam binnen. Na hier mijn klacht te hebben gedaan, was het weer opgelost. Een aantal maanden daarna was het echter weer raak Weer geklaag, waarna het weer was opgelost.
Een aantal maanden geleden was het echter weer raak. Toen heb ik voor de zoveelste keer hier meerdere klachten over gedaan hier op het forum, waarna jullie overigens nog flink door hebben gespammed, maar na een paar weken was het weer opgelost.

Nu krijg ik echter weer van die spam van jullie binnen.
Ik begin echt te denken dat jullie dit opzettelijk doen. Het is echt een stelselmatig probleem en het lijkt bijna beleid.

Daarbij komt ook nog eens kijken, dat ik mij nooit heb aangemeld voor die spam service van jullie. En ook de methode van afmelden is onnodig lastig, onduidelijk, ingewikkeld en vraagt veel te veel persoonlijke informatie -- is dit wettelijk überhaupt toegestaan?

Puntsgewijs:
1) Waarom moet ik mij afmelden voor een spamservice waarvoor ik mijzelf nooit heb aangemeld?
2) De afmeldprocedure en onnodig moeilijk en vraag om VEEL te veel persoonlijke informatie. Waarom wordt er überhaupt gevraagd voor meer informatie dan alleen het telefoon nummer?
3) Zelfs na het afmelden gaat T-mobile stelselmatig door met het versturen van spam berichten
4) Zelfs na meerdere keren klachten te hebben gedaan, gaat t-mobile na een aantal maanden weer door met het versturen van spam
5) Na weer klachten te hebben gedaan, gaan ze na een aantal maanden WEER door met het versturen van spam.
6) De klachten en het afmelden blijken niet effectief, want ik ontvang nog steeds spam berichten van T-mobile
Kortom, het is onmogelijk om je af te melden van de spam service van T-mobile. Ook kan je het nummer niet blokkeren, aangezien er ook relevante pre-paid data van het zelfde nummer komt.

Heeft iemand anders vergelijkbare ervaringen. En voor t-mobile: maak stelselmatige veranderingen in jullie systeem en/of beleid. Dit is echt niet acceptabel.

0 reacties

Geen reactie

Reageer