Beantwoord

Het dashboard laadt niet. Geen inzage in tegoed


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Sinds afgelopen zondag (het is nu dinsdagavond) kan ik niet meer mijn bundel overzicht inzien. De gegevens worden niet meer geladen in het dashboard. Ik weet dat er nog zeker 25 euro tegoed op staat, maar ik kan het niet meer zien.
Ik heb de T-mobile app al helemaal verwijderd, de iPhone opnieuw opgestart, de app opnieuw geïnstalleerd maar niks helpt. Op een andere iPhone met prepaid bundel werkt alles wel goed. Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Thom08 12 december 2018, 13:32

Ja is goed

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Thom08,

Goed dat je zelf al een en ander hebt geprobeerd! Ik ben ook meteen even met je mee gaan kijken en zie inderdaad dat het dashboard niet geladen kan worden. Vind je het goed als ik jouw My T-Mobile account even verwijder, zodat je een nieuwe aan kunt maken? Vaak lost het tijdelijk verwijderen van het account dit soort problemen op!

Laat het me maar weten zodat ik het meteen voor je kan regelen!
Ja is goed
Thom08 schreef:

Ja is goed


Nee, is niet goed. Laat maar zitten. Ik heb begrepen dat er werkzaamheden worden uitgevoerd. Laat mijn account maar bestaan zoals deze nu is.

Reageer