Beantwoord

Hoe kan ik een net gedane actie terugdraaien- van Internet MB via betalen standaard PrePaid?

• 4 mei 2017
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

net per vergissing aangeklikt dat ik Per MB wil betalen , omdat mijn Bundel niet meer aangegeven wordt in de app of op jullie website. Ik wil gewoon mijn bundel dat herhaald op 23 april is begonnen gebruiken, weet nu niet hoe ik dat kan. Graag wil ik met iemand zelf bellen om in een gesprek uit te leggen wat er nu alles mis is ?! sinds 3 dagen kom ik niet meer het internet binnen , mijn app zegt ik heb ook geen beltegoed , maar dat klopt niet omdat in mijn verbruik aan de pc duidelijk te zien is, hoeveel er op staat. De T-Mobile APP is niet correct , omdat geen aangaven erop staan.
En ook via mijn werk op de Kaagschip kom ik NIET op internet , maar ben wifi verbonden !
Wat is er allemaal aan de hand , ik vind jullie nieuwe opmaak van tmobile heel verwaarend en niet helder.Graag een telefoon nummer van iemand svp .
icon

Beste antwoord door David 9 mei 2017, 15:34

Hey Deianeira,

In ons systeem zie ik inderdaad dat er een bundel was aangeschaft, maar deze is op onverklaarbare wijze verdwenen. Dit is waarschijnlijk verkeerd gegaan bij de verandering van PrePaid. Ik heb jouw beltegoed opgewaardeerd met €5,-, zodat dit rechtgetrokken is en jij niet ergens voor hebt betaald, wat je niet ontvangen hebt. Ik hoop dat je dit een geschikte oplossing vind. 🙂

Via deze pagina kun je ervoor kiezen om jouw keuze te wijzigen. Je kiest dan voor 'Kies een bundel', in plaats van 'Betalen per MB'. Je kunt dan een internetbundel kiezen voor één kalendermaand. Er is voor gekozen om deze niet meer automatisch te laten verlengen, omdat we merkten dat mensen vaker vergaten de bundel stop te zetten en dan werd er betaald voor iets wat ze die maand niet nodig hadden. Je krijgt hiervan ook een bericht, zodat je ervoor kunt kiezen om een nieuwe bundel aan te zetten.

Wanneer je voor een internetbundel hebt gekozen, krijg je via My T-Mobile te zien hoeveel MB's en beltegoed je nog hebt. Hier is verder niet veel aan veranderd, behalve dat we hier meer duidelijkheid in hebben gebracht en het wat overzichtelijker hebben gemaakt in de verbruikstatus.

Je sluit jouw bericht af met "er is nog meer niet goed". Zou je uitleg kunnen geven wat er nog meer aan de hand is? We helpen je daar natuurlijk graag bij verder op het forum! Als je liever telefonisch contact wilt, dan kun je altijd bellen met het de klantenservice via het nummer 1200.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Deianeira,

Goed dat je contact opneemt met ons. We helpen je hier graag bij!

Je kan via My T-Mobile een bundel activeren. Je krijgt dan de mogelijkheid om je bundel aan te schaffen met je beltegoed of deze te betalen via iDeal. Zou je het via deze link willen uitproberen en ons willen laten weten of het is gelukt? Lukt het niet? Dan horen we graag van je welke bundel je geactiveerd wil hebben. Dan maken wij het voor je in orde!
[quote=Issam]

Hoi Issam,
Helaas is je antwoord niet wat ik wou weten , helaas.
IK HEB AL EEN GELDIGE BUNDEL dat ik per iedere maand met herhaling verder liet lopen. Deze bundel voor 4,95 € ( 300 MB) begon opnieuw 23 april , ( waarvoor ik ook een sms bericht kreeg ) maar nu mit jullie aanpassingen (die ik helemaal niet begrijp) , ist mijn bundeltegoed niet meer aangegeven ..of überhaupt nog ergens te zien/ te gebruiken ! Ik heb nog een nauwelijks gebruikte MB tegoed ,maar jullie App geeft niets aan, dus ik voel me wel bedrogen als dat allemaal verwijdert wordt door jullie t-mobile.

dat met terug draaien was een schrikreactie van mij . ik probeer het uit te leggen.
Op de info van jullie (waar het over PrePaid aanpassingen en upgradegaat gaat) stond iets op het forum als reactie, dat wij nu eerst betalen via MB moeten aanklikken.. maar ik wil niet betalen voor mijn bundel DAT IK AL HEB ! KAN het gecorregeerd worden ?? als ik het fout heb geklikt???

Hoe kan ik mijn bestaande bundel gebruiken zoals iedere andere maand ook ?.. ik wil zien hoe veel MB ik verbruik als ik aangezet heb. en ik wil precies weten hoe ik mijn verloren dagen vergoed krijg , ..ik durf niet internet aanzetten als toch via beltegoed afgerekend wordt !
ik koop per maand mijn bundel en wil niets van gewone beltegoed afhalen , alleen als ik nieuwe bundel moet kopen !!
Op de afbeelding kan je zien hoe mijn status is , namelijk niet compleet , ik zie mijne MB nergens staan. !!!

Kan jij aan mij exact uitleggen hoe ik nu mijn bundel -- dat al betaald is in april -- te zien krijg, en hoe ik het weer kan activeren zonder het te betalen van mijn beltegoed, ik kom er niet meer uit met al die rommel van jullie instellingen.
WAT heb ik nu werkelijk voor een instelling wat de MB betaling betreft ? - als ik mobile gegevens aanzet ???
Ik kan het niet anders uitleggen in tekst, dus hopelijk begrijpt nu iemand mijn probleem , anders moet ik via telefoon alles door gaan , er is nog meer niet goed .
Alvast dank
Volgens mij zijn door een storing bundels kwijt geraakt.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Deianeira,

In ons systeem zie ik inderdaad dat er een bundel was aangeschaft, maar deze is op onverklaarbare wijze verdwenen. Dit is waarschijnlijk verkeerd gegaan bij de verandering van PrePaid. Ik heb jouw beltegoed opgewaardeerd met €5,-, zodat dit rechtgetrokken is en jij niet ergens voor hebt betaald, wat je niet ontvangen hebt. Ik hoop dat je dit een geschikte oplossing vind. 🙂

Via deze pagina kun je ervoor kiezen om jouw keuze te wijzigen. Je kiest dan voor 'Kies een bundel', in plaats van 'Betalen per MB'. Je kunt dan een internetbundel kiezen voor één kalendermaand. Er is voor gekozen om deze niet meer automatisch te laten verlengen, omdat we merkten dat mensen vaker vergaten de bundel stop te zetten en dan werd er betaald voor iets wat ze die maand niet nodig hadden. Je krijgt hiervan ook een bericht, zodat je ervoor kunt kiezen om een nieuwe bundel aan te zetten.

Wanneer je voor een internetbundel hebt gekozen, krijg je via My T-Mobile te zien hoeveel MB's en beltegoed je nog hebt. Hier is verder niet veel aan veranderd, behalve dat we hier meer duidelijkheid in hebben gebracht en het wat overzichtelijker hebben gemaakt in de verbruikstatus.

Je sluit jouw bericht af met "er is nog meer niet goed". Zou je uitleg kunnen geven wat er nog meer aan de hand is? We helpen je daar natuurlijk graag bij verder op het forum! Als je liever telefonisch contact wilt, dan kun je altijd bellen met het de klantenservice via het nummer 1200.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer