Beantwoord

hoe werkt de €1 buffer bij betalen per MB?

• 7 juni 2019
  • 1 reactie
  • 723 Bekeken

mijn tegoed daalde vanochtend 8:10 uur van €9,42 naar €8,42 toen ik " betalen per MB " had aangezet. Vervolgens daalde het tegoed tot €8,17 doordat ik 2MB gebruikte. Hoe kan dit? Immers deze 1€ zou een soort buffer zijn. Wanneer krijg ikdie euro terug? Onderstaand antwoord is dus og niet volledig genoeg.
(Bij contact met internet wordt er 1 euro gebufferd. Je kunt dus nog wel even internetten voordat er opnieuw wordt afgeschreven. De 1 euro wordt alvast gereserveerd voor internetverbruik. Het wordt niet daadwerkelijk van je beltegoed afgeschreven, je ziet het echter wel in je verbruikstatus terug. Het niet verbruikte tegoed blijft gewoon staan.)
icon

Beste antwoord door Jaimy 9 juni 2019, 10:06

Ik zie dat dit je een jaar later nog steeds bezighoudt. 😉 Dan weet je inmiddels vast ook dat je de euro altijd weer netjes terugkrijgt! Hoe lang dat exact duurt, zou ik voor je na moeten vragen, let me know als je dat graag wilt.
Ik zie overigens dat je de euro inmiddels ook al gewoon hebt teruggekregen, dus geen zorgen hoor!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Ik zie dat dit je een jaar later nog steeds bezighoudt. 😉 Dan weet je inmiddels vast ook dat je de euro altijd weer netjes terugkrijgt! Hoe lang dat exact duurt, zou ik voor je na moeten vragen, let me know als je dat graag wilt.
Ik zie overigens dat je de euro inmiddels ook al gewoon hebt teruggekregen, dus geen zorgen hoor!

Reageer