Beantwoord

Hoeveel belminuten is 10 euro beltegoed?

Hallo,
Ik wil graag een sim only abonnement nemen. Ik twijfel alleen over de hoeveelheid belminuten. Om een goede keuze te maken, zou ik graag willen weten hoeveel belminuten je met 10 euro beltegoed hebt.
Vriendelijke groet,
Maaike
icon

Beste antwoord door Thalina 23 juni 2016, 14:19

Hoi Maaike,

Wat leuk dat je weer eens langskomt op het forum, welkom terug! ;)

Tof dat je erover nadenkt om een Sim Only abonnement te nemen. Ik heb je topic naam aangepast trouwens. Tikfoutje kan gebeuren, geen probleem! Ik zie dat Trajh91 al het een en ander heeft verteld (dankje!). Ik zie dat je nog gebruikmaakt van een vrij oud PrePaid-prijsplan. Daarbij betaal je 0,36 euro per minuut. Op deze pagina kun je de tarieven van jouw prijsplan terugvinden. Als je dat omrekent kun je met 10 euro beltegoed ongeveer 28 minuten bellen. Overstappen naar een Sim Only is in dit geval sowieso voordeliger!

Je kunt zoals Trajh91 aangaf kiezen voor ons Stel Samen & Stel Bij abonnement. Daarbij kun je 0 minuten, 120 minuten of onbeperkt bellen kiezen. Je kunt ook ons Basis Sim Only abonnement nemen. Daar begint de belbundel bij 50 minuten. Je kunt er altijd voor kiezen om je belbundel te verhogen en later weer te verlagen (nooit lager dan je instapniveau). Je betaalt op dit moment 7,45 euro per maand voor 250MB, 50 minuten en 100 sms'jes.

Vind je het een idee als ik je laat bellen door mijn collega van de verkoopafdeling zodat jullie samen kunnen kijken naar een passend abonnement? Hij kan je dan ook gelijk een mooi aanbod doen natuurlijk. Als je gebeld wilt worden, kun je dan aangeven wanneer je het beste bereikbaar bent?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

16 reacties

Ik zie dat ik een typfout gemaakt heb in de titel. Ik weet niet hoe ik dit zelf kan wijzigen...
Reputatie 3
Badge +7
Op de tarieven-pagina op de T-Mobile website kan je de prijs van een minuut bellen achterhalen.

Als ik uit ga van de meest recente tarieven, is 10 euro beltegoed ongeveer gelijk aan een uur bellen. Dat zijn dus 60 belminuten.

Zou een abonnement nemen, dan is je laagste optie 120 minuten. In het geval van een abonnement kost je dit maar 3 euro per maand, dus je bent er nog een stuk goedkoper mee uit ook.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Maaike,

Wat leuk dat je weer eens langskomt op het forum, welkom terug! ;)

Tof dat je erover nadenkt om een Sim Only abonnement te nemen. Ik heb je topic naam aangepast trouwens. Tikfoutje kan gebeuren, geen probleem! Ik zie dat Trajh91 al het een en ander heeft verteld (dankje!). Ik zie dat je nog gebruikmaakt van een vrij oud PrePaid-prijsplan. Daarbij betaal je 0,36 euro per minuut. Op deze pagina kun je de tarieven van jouw prijsplan terugvinden. Als je dat omrekent kun je met 10 euro beltegoed ongeveer 28 minuten bellen. Overstappen naar een Sim Only is in dit geval sowieso voordeliger!

Je kunt zoals Trajh91 aangaf kiezen voor ons Stel Samen & Stel Bij abonnement. Daarbij kun je 0 minuten, 120 minuten of onbeperkt bellen kiezen. Je kunt ook ons Basis Sim Only abonnement nemen. Daar begint de belbundel bij 50 minuten. Je kunt er altijd voor kiezen om je belbundel te verhogen en later weer te verlagen (nooit lager dan je instapniveau). Je betaalt op dit moment 7,45 euro per maand voor 250MB, 50 minuten en 100 sms'jes.

Vind je het een idee als ik je laat bellen door mijn collega van de verkoopafdeling zodat jullie samen kunnen kijken naar een passend abonnement? Hij kan je dan ook gelijk een mooi aanbod doen natuurlijk. Als je gebeld wilt worden, kun je dan aangeven wanneer je het beste bereikbaar bent?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bedankt voor jullie reacties! Jeetje, ik wist niet ik zo duur belde. Ik vroeg me al af waarom mijn beltegoed steeds zo snel op is (bel ik dan zoveel??). Maar goed, ik heb een nieuwe telefoon en daar wil ik graag een abonnement voor. Daarbij heb ik nog een vraag, kan het nummer van mijn oude telefoon overgezet worden naar mijn nieuwe telefoon? Voor mijn nieuwe telefoon heb ik zo'n klein simkaart gekocht omdat mijn oude simkaart te groot is.
Vrijdag komt het beste uit. Voor half 11 of na 3 uur.
Reputatie 3
Badge +7
Telefoonnummers kunnen altijd worden meegenomen. Dat is geen enkel probleem.

Hiervoor heb je wel het simkaartnummer nodig. Schrijf deze dus alvast even op, zodat je deze direct kan doorgeven als de medewerker van de verkoopafdeling belt. Het is namelijk nogal lastig om het nummer van je simkaart op te zoeken op het moment dat je me iemand aan de telefoon hangt 😉
Reputatie 7
Badge +15
Hey Maaike,

Ik heb jouw nummer doorgegeven aan mijn collega's van de verkoopafdeling. Zij zullen je vrijdag na 15.00 uur bellen om de mogelijkheden te bespreken. Let op, ze bellen met een onbekend nummer.

Ook zullen ze je meer uitleg geven over nummerbehoud. Zoals Trajh91 al aangaf kun je het nummer gewoon meenemen. :)

Laat je ons hier weten of het gelukt is?
Hallo, ik heb vrijdag de hele middag gewacht, maar ik heb geen telefoontje gekregen. Wil het echt zo snel mogelijk regelen!
Ik ben zojuist gebeld en heb een abonnement afgesloten (250 MB, 100 sms en 300 belminuten voor 9.95 euro p/m). Ik heb het abonnement op mijn oude telefoonnummer laten zetten. Met de post ontvang ik een nieuwe simkaart met mijn abonnement erop. Deze kan dan in mijn nieuwe telefoon die niet geschikt is voor de oude grote simkaarten. Als je geen nieuw abonnement wil oid, dan kun je naar een telefoonwinkel, waar ze je simkaart snel en makkelijk op maat kunnen knippen met een apparaatje.
Reputatie 3
Badge +7
Dat knippen zal niet meer gebeuren. De kans dat er een probleem ontstaat door het knippen (slechte verbinding, etc.) is vrij groot.

In de T-Shop kan je direct een 3-in-1-sim mee krijgen, die direct actief is. De 3-in-1-sim ondersteunt alle formaten die op dit moment in toestellen te plaatsen zijn ("gewone" simkaart, microsim en nanosim)
Hoi, zojuist heb ik een misuse simkaart ontvangen. Ik snap twee dingen niet. Een, staat het abonnement op de simkaart? Twee, de simkaart heeft een Ander telefoonnummer, maar ik had gevraagd om nummerbehoud.
Reputatie 7
Badge +15
Hey mmmaaikeee,

Fijn dat je de simkaart ondertussen in huis is! Ik help je vanaf hier graag verder. Ik zie dat er nog nummerbehoud aangevraagd moet worden. Je kunt dit gemakkelijk zelf doen via deze pagina. Bij 'Mobiele nummer' vul je het nummer in dat je mee wilt nemen ( je PrePaid) bij 'Je T-Mobile aansluiting' vul je de gegevens in van je nieuwe simkaart.

Je ontvangt vervolgens een sms met de datum dat je nummer over gaat naar je nieuwe aansluiting. Dat zal tevens ook de datum zijn dat je nieuwe abonnement in gaat. 🙂

Laat je weten of alles zo duidelijk is?
Dankjewel Amy. Het is gelukt! Dan heb ik nog een vraag: waar kan ik zien hoeveel belminuten ik nog heb? Op internet en in de app zie je volgens mij alleen hoeveel mb's.
Reputatie 7
Badge +15
Hey mmmaaikeee,

Fijn dat het gelukt is! Ik zie dat je abonnement gisteren van start is gegaan. 😃

Op My T-Mobile kun je inderdaad het verbruik bekijken. Wel is het zo dat My T-Mobile aan het begin altijd even een beetje van slag kan zijn. Zie je ondertussen op My T-Mobile de minuten al? Het kan meestal 24 uur duren voor My T-Mobile weer helemaal up to date is.
Hoi Amy, ik zie het nu inderdaad op internet en in de t-mobile app! Dankjewel!
Reputatie 7
Badge +15
Heel fijn mmmaaaikeee!

Thanks voor je terugkoppeling. Als we verder nog iets voor je kunnen betekenen dan weet je ons te vinden! 🙂

Reageer