Beantwoord

Houdbaarheid beltegoed

Hallo,

Waar kan ik zien hoe lang mijn beltegoed nog houdbaar is? Ik vind op de website dat dit maximaal 6 maanden is nadat je zelf iets ermee hebt gedaan, maar ik ga natuurlijk niet die datum onthouden en ik mag hopen dat T-Mobile dit gewoon ergens toont. Echter, zowel op de website als in de My T-Mobile app kan ik het niet terugvinden.

Iemand die dit weet?
icon

Beste antwoord door CrisTien 27 januari 2019, 14:30

Beste @walkietalkie7
Welkom op het T-Mobile Forum!

site info:
Houdbaarheid prapait
De geldigheid van je T-Mobile PrePaid-tegoed is afhankelijk van het soort tegoed dat je hebt. Je kunt de geldigheid van je tegoed terugvinden in My T-Mobile. Staat er in My T-Mobile geen einddatum? Dan is je tegoed onbeperkt geldig.
Volgens mij moet je wel 1 x in het half jaar bellen en/of een sms versturen

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Beste @walkietalkie7
Welkom op het T-Mobile Forum!

site info:
Houdbaarheid prapait
De geldigheid van je T-Mobile PrePaid-tegoed is afhankelijk van het soort tegoed dat je hebt. Je kunt de geldigheid van je tegoed terugvinden in My T-Mobile. Staat er in My T-Mobile geen einddatum? Dan is je tegoed onbeperkt geldig.
Volgens mij moet je wel 1 x in het half jaar bellen en/of een sms versturen
Reputatie 3
Badge +1
Voor het beltegoed staat er inderdaad geen einddatum in de app. De 6 maanden geldigheid die "opschuift" als je dus een keer belt of sms't is wel een feit. Hier zie je de exacte voorwaarden: https://www.t-mobile.nl/mobiel/prepaid

" De reden dat wij simkaarten na 6 maanden geen gebruik afsluiten, is dat we telefoonnummers niet onnodig lang actief willen laten op het netwerk. PrePaid aansluitingen worden namelijk vaak maar voor een korte tijd gebruikt, en een opzegging is bij PrePaid niet nodig.
Actief gebruik
  • Zelf bellen (als het gesprek wordt aangenomen)
  • Inspreken van een voicemail
  • Een sms versturen
  • Tegoed opwaarderen
  • Internetten via het T-Mobile netwerk (niet via wifi)
  • Doorgeschakeld gesprek (als het gesprek wordt aangenomen)
Geen actief gebruik
  • Gebeld worden
  • Zelf bellen (als het gesprek niet wordt aangenomen)
  • Zelf bellen en gebeld worden via T-Mobile Samen
  • Bellen naar 1244
  • Je voicemail wordt ingesproken
  • Sms ontvangen
  • Opwaarderingen door T-Mobile zelf
  • Doorgeschakeld gesprek (als het gesprek niet wordt aangenomen)
Weer kunnen bellen
Is jouw nummer gedeactiveerd omdat de aansluiting te lang niet is gebruikt? Dan kan dat niet teruggedraaid worden. Je tegoed is vervallen.
"

Reageer