Beantwoord

Houdbaarheid beltegoed minder dan 5 maanden?

• 7 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 743 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,
Ik kreeg vandaag een SMS met de volgende dreigende tekst:

Laatste kans!
Gebruik vandaag je tegoed of waardeer je tegoed op.
Anders blokkeren we morgen dit nummer.
Na morgen heb je 30 dagen de tijd om via een opwaardering de blokkade op te heffen.
Doe je dit niet?
Dan vervallen je mobiele nummer en PrePaid-tegoed definitief.
Groeten, T-Mobile

Nou heb ik mijn telefoon minder dan 5 maanden geleden nog gebruikt (op 13 maart om precies te zijn).
Ik dacht dat de houdbaarheid onbeperkt was als je elke 6 maanden je telefoon gebruikt.
Ook begrijp ik dat je van tevoren drie SMS boodschappen krijgt, en dit is duidelijk de enige.
Hoe zit dat?

groet,

Hans
icon

Beste antwoord door Hajar 7 augustus 2019, 15:58

Hi Hans,

Ik zie inderdaad dat je in maart een kort gesprek van 12 seconden hebt gehad. Waarschijnlijk is de sms als waarschuwing gestuurd. Zorg er gewoon voor dat je minimaal 1x in de 5 a 6 maanden belt, opwaardeert of een sms verzend en dan blijft je nummer actief. Ik zie dat je vandaag ook hebt gebeld dus ik verwacht dat dat helemaal goedkomt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Hans,

Heb je je telefoon actief gebruikt op 13 maart? D.w.z. zelf gebeld, sms verstuurd of data verbruikt.
Anders even wachten op reactie van een moderator.

Groet, Folkert
Hallo Folkert,

Jazeker, ik heb zelf gebeld en het gesprek is daadwerkelijk tot stand gekomen.
Dat controleer ik altijd door voor- en na het bellen het saldo te controleren. Dit was met 0,20 gedaald.

groet,
Hans
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hans,

Ik zie inderdaad dat je in maart een kort gesprek van 12 seconden hebt gehad. Waarschijnlijk is de sms als waarschuwing gestuurd. Zorg er gewoon voor dat je minimaal 1x in de 5 a 6 maanden belt, opwaardeert of een sms verzend en dan blijft je nummer actief. Ik zie dat je vandaag ook hebt gebeld dus ik verwacht dat dat helemaal goedkomt!

Reageer