Beantwoord

Ik ontvang geen PrePaid Surprise code

• 28 juli 2016
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

Hallo,

Ik heb een tijd terug mijn beltegoed opgewaardeerd, maar ik heb hiervoor nooit een Prepaid Surprise code ontvangen. Inmiddels heb ik recentelijk nog twee keer opgewaardeerd om een prepaid internetbundel af te sluiten en een nieuwe simkaart te bestellen, maar bij deze twee opwaarderingen heb ik ook geen Prepaid Surprise code ontvangen. Hoe kan ik mijn codes alsnog ontvangen en waarom heb ik deze nog niet ontvangen?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 28 juli 2016, 14:11

Hoi rickmire, welkom op het klantenforum.

Kan het zijn dat je een blokkade hebt op commerciële sms'jes? Dat zou een reden kunnen zijn waarom de sms'jes niet binnenkomen.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi rickmire, welkom op het klantenforum.

Kan het zijn dat je een blokkade hebt op commerciële sms'jes? Dat zou een reden kunnen zijn waarom de sms'jes niet binnenkomen.
Nope, ik krijg alle overige SMSjes gewoon binnen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rickmire,

Ook namens mij welkom op het forum! :)

Leuk dat je het PrePaid Surprise spel wilt spelen! Ik zie dat Kaassausje al een mogelijke verklaring heeft gegeven voor het feit dat je de sms'jes niet ontvangt. Ik heb in het systeem gekeken en je hebt inderdaad een blokkade voor commerciële sms'jes staan. Die heb ik gelijk voor je verwijderd, zodat je in het vervolg wel sms'jes van PrePaid Surprise ontvangt. De oude codes kan ik je helaas niet meer geven, maar ik heb uit coulance een klein bedrag aan je beltegoed toegevoegd.

Laat je het even weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag!

Reageer