Beantwoord

Ik ontvang mijn internetbundels niet

  • 21 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Hi,
Ik heb gisteren een internetbundel gekocht en hij is nog steeds niet geactiveerd, maar het geld is al wel betaald. Vandaag ook nog weer en nog steeds niks. Ik had zaterdag ook precies hetzelfde probleem en ik wil wel gewoon op internet kunnen wanneer ik dat wil. Is er een manier om dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door David 21 augustus 2017, 11:22

Hey Nikkiturk,

We zijn ervan op de hoogte dat er iets niet helemaal lekker loopt met het aanschaffen van de internetbundel bij PrePaid. De bundel wordt dan wel afgeschreven, maar nog niet toegekend. Op het moment wordt er hard gewerkt aan een oplossing! We hebben dit algemene topic waar we updates zullen plaatsen, omtrent de voortgang van het oplossen. Als je hier ook last van hebt, laat daar dan even een reactie achter. Als je dan direct een betaalbewijs mee kunt sturen als screenshot, dan kunnen we gelijk aan de slag! Zorg er dan wel voor dat je privégegevens onleesbaar maakt!

Excuses voor dit ongemak en we hopen dat het zeer spoedig opgelost is! Om het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot en ik verwijs je naar ons algemene topic voor meer en actuele informatie.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Nikkiturk,

We zijn ervan op de hoogte dat er iets niet helemaal lekker loopt met het aanschaffen van de internetbundel bij PrePaid. De bundel wordt dan wel afgeschreven, maar nog niet toegekend. Op het moment wordt er hard gewerkt aan een oplossing! We hebben dit algemene topic waar we updates zullen plaatsen, omtrent de voortgang van het oplossen. Als je hier ook last van hebt, laat daar dan even een reactie achter. Als je dan direct een betaalbewijs mee kunt sturen als screenshot, dan kunnen we gelijk aan de slag! Zorg er dan wel voor dat je privégegevens onleesbaar maakt!

Excuses voor dit ongemak en we hopen dat het zeer spoedig opgelost is! Om het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot en ik verwijs je naar ons algemene topic voor meer en actuele informatie.