Beantwoord

Ik raak mijn beltegoed kwijt zonder het te gebruiken

• 10 september 2019
  • 3 reacties
  • 857 Bekeken

1 maand geleden is mijn tegoed opgewaardeerd, hier heb ik een beetje gebruik van gemaakt met SMS'jes, maar verders heb ik niks gedaan. Toch is nu al mijn tegoed op. Hoe kan dit?

Ik word overigens wel af en toe gebeld door nep-telefoonnummers, deze neem ik overigens niet op. (En ik blokkeer deze nummers)
icon

Beste antwoord door David 11 september 2019, 12:20

Hi @edenastrid,

Ik heb jouw username even aangepast, omdat dit jouw telefoonnummer was. Houd er rekening mee dat dit een openbare community is, dus plaats geen persoonlijke info in openbare berichten.

Weet je nog wanneer de opwaardering exact was? Ik heb het nummer erbij gezocht, maar zie daar geen opwaardering in terug van vorige maand. Het beltegoed staat sinds 2 augustus onveranderd op €0,09. Gaat het wel om het nummer waar je mee bent geregistreerd op de Community? Heb je misschien een screenshot van de opwaardering? Voor zover ik hier nu kan zien is er geen opwaardering op dit nummer geweest in de afgelopen maanden.

Ik hoor het graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @edenastrid,

Ik heb jouw username even aangepast, omdat dit jouw telefoonnummer was. Houd er rekening mee dat dit een openbare community is, dus plaats geen persoonlijke info in openbare berichten.

Weet je nog wanneer de opwaardering exact was? Ik heb het nummer erbij gezocht, maar zie daar geen opwaardering in terug van vorige maand. Het beltegoed staat sinds 2 augustus onveranderd op €0,09. Gaat het wel om het nummer waar je mee bent geregistreerd op de Community? Heb je misschien een screenshot van de opwaardering? Voor zover ik hier nu kan zien is er geen opwaardering op dit nummer geweest in de afgelopen maanden.

Ik hoor het graag van je!

Op 8 augustus is het met 20 euro opgewaardeerd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @edenastrid

Bedankt voor het toevoegen van de screenshot. Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.

Reageer