Beantwoord

Ik wil alle privacy instellingen zoals smsjes over aanbiedingen stoppen.

  • 8 oktober 2019
  • 12 reacties
  • 879 Bekeken

Ik krijg al jaren ongelooflijk veel smsjes van T-mobile. Elke keer dat ik probeer hier vanaf te komen is er zogenaamd een "technische storing" op de privacy pagina.

Gaat dit ooit gefixt worden?
Kan iemand bij t-mobile dit voor me fixen?
icon

Beste antwoord door Hajar 9 oktober 2019, 14:14

Hi @timba_12

Geen zorgen! Ik heb deze sms'jes voor je uitgezet. Vanaf nu zul je ze niet meer ontvangen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Ik herken dit totaal niet.
Heb je dus prepaid?
Heb je de instellingen in jou My T-Mobile al geraadpleegd?
Ja. https://i.imgur.com/9ZbsN9h.png

Ik ben ingelogd. Die link in het plaatje is een refresh. Verschillende browsers geprobeerd.

Bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @timba_12

Geen zorgen! Ik heb deze sms'jes voor je uitgezet. Vanaf nu zul je ze niet meer ontvangen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Alleen "Verbruiksgegevens analyseren" staat nog aan, als je die ook nog uit wilt zetten ben ik helemaal tevreden.

Bedankt voor de snelle hulp, Hajar.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @timba_12

Die staat nu ook uit! Graag gedaan en als je in de toekomst weer vragen hebt, laat het ons weten!
Ik krijg al jaren ongelooflijk veel smsjes van T-mobile. Elke keer dat ik probeer hier vanaf te komen is er zogenaamd een "technische storing" op de privacy pagina.

Gaat dit ooit gefixt worden?
Kan iemand bij t-mobile dit voor me fixen?


Ik lift even mee op dit topic. Zelfde probleem. Ik zou het erg waarderen als alle sms-jes uitgezet worden.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mcaa666 

Bedankt voor het doorgeven! Ik heb alle sms’je uitgezet en dit wordt binnen 24 uur verwerkt. Daarna ontvang je ze niet meer. Hopelijk is hiermee alles naar wens! :blush:

Zowel via de browser als de app heb ik hetzelfde probleem.

Ik zou het zeer waarderen als alle sms-jes en analytics uitgezet worden. Bij voorbaat dank!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @theogroen 

Ik kan het niet handmatig uitzetten en dus heb ik doorgezet naar onze technische specialisten. Zij gaan dit verder oppakken! Excuses voor het ongemak!

 

@Hajar bedankt alvast!

@Hajar Zou dit ook bij kunnen uitgezet kunnen worden? Ik heb het zelfde probleem. Graag wil ik nergens meer berichten over aanbiedingen krijgen. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Zalkard 

Geen zorgen! Ik heb ze allemaal uitgezet. Vanaf nu zul je ze niet meer ontvangen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 

Reageer