Beantwoord

ik wil een betaalregelling treffen

  • 16 juni 2020
  • 4 reacties
  • 319 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een openstaande bedrag van 368,65 ik wil een betaalregelen treffen my abonnement is naar prepaid  gegaan ik wil de hele bedrag in 3 termijnen betalen.

icon

Beste antwoord door Evy 17 juni 2020, 11:26

Hi @Marou4n 

Ik heb gelijk jouw gegevens erbij gepakt om te zien wat ik voor je kan doen. Ik had je met alle liefde verder geholpen maar op dit moment is het niet mogelijk om een regeling te treffen. Op dit moment moet de betalingsachterstand in het geheel dus worden voldaan. Ik raad aan om dit zo spoedig mogelijk te doen, zodat je niet tegen meer blokkades en administratiekosten aanloopt. Hopelijk heb je zo voldoende informatie? Mocht je hier nog vragen over hebben, dan ben ik er om je verder te helpen! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Goedemorgen @Marou4n 

Natuurlijk begrijpen we dat je soms niet de ruimte hebt om je factuur te betalen. Daarom krijg je van T-Mobile de mogelijkheid voor betalen in termijnen, of om het bedrag later te betalen.

Wanneer kun je een betalingsregeling treffen?

  • Als je openstaande saldo € 50,- of hoger is.
  • Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben.
  • Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen.

 Alvast goed om te weten

  • Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling.
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden.
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen.
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen.
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

 
Wil je een betalingsregeling aanvragen?
Log in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.

Weet je zo voldoende, of kunnen we verder nog iets voor je betekenen?
Voor nu wens ik je in ieder geval een fijne dag. 

Reputatie 6
Badge +5

Hi @Marou4n 

Ik heb gelijk jouw gegevens erbij gepakt om te zien wat ik voor je kan doen. Ik had je met alle liefde verder geholpen maar op dit moment is het niet mogelijk om een regeling te treffen. Op dit moment moet de betalingsachterstand in het geheel dus worden voldaan. Ik raad aan om dit zo spoedig mogelijk te doen, zodat je niet tegen meer blokkades en administratiekosten aanloopt. Hopelijk heb je zo voldoende informatie? Mocht je hier nog vragen over hebben, dan ben ik er om je verder te helpen! 

Hi @Evy 

ik heb al de openstaand bedrag al betaald maar ik heb gesproken met klantservice dus het moet binnen  24 uur de blokkade wordt verwijderd maar na 2 dagen heb nog steeds de blokkade!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Marou4n 

Ik zie dat de blokkades zijn verwijderd. Werkt alles weer naar behoren? Als ik nog iets kan doen, laat het vooral weten!

Reageer