Beantwoord

ik wil m'n internet per MB uitzetten

• 15 november 2019
  • 5 reacties
  • 649 Bekeken

wil graag weten hoe ik mijn internet per mb uitzet want op dit moment heb ik 2 bundels aanstaan

icon

Beste antwoord door David 18 november 2019, 10:24

Hey Delano,

Dit is niet uit te schakelen wanneer deze optie gekozen is, niet zelf via My T-Mobile of door ons. Het betalen per MB wordt automatisch gestopt na 365 dagen of het verbruik van 1 GB, wat er dan ook als eerste komt.

De tweede optie is om een databundel aan te schaffen, dan wordt de optie betalen per MB ook overschreven en haal je je mobiele internet uit je databundel. 

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag!

Bekijk origineel

5 reacties

Hoop dat het daarmee lukt ik zal wel weer aangeven mocht het niet zijn gestopt na het behalen van 1gb

Reputatie 7
Badge +20

Hey Delano,

Dit is niet uit te schakelen wanneer deze optie gekozen is, niet zelf via My T-Mobile of door ons. Het betalen per MB wordt automatisch gestopt na 365 dagen of het verbruik van 1 GB, wat er dan ook als eerste komt.

De tweede optie is om een databundel aan te schaffen, dan wordt de optie betalen per MB ook overschreven en haal je je mobiele internet uit je databundel. 

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag!

Ik heb gedaan wat je zei maar heb nergens gelezen waar ik het kan uitzetten.

Mocht er een moderator zijn die het voor me kan uitzetten ik zou dat heel erg waarderen

Reputatie 7
Badge +18

Hi @Delanofraser 

Betalen per mb kan je eenvoudig zelf uitzetten in MY T-mobile.

Log hiervoor in in je account en klik op prepaid bundels vervolgens zie je staan wil je niet internetten per mb? Klik dan hier. (Klik op hier natuurlijk).

Het staat vrij klein ergens dus even goed kijken 😉

Lukt het niet? Een Moderator kan dit handmatig voor je uitzetten.

kan iemand mij daarmee helpen

Reageer