Sticky

[Info] Alles over T-Mobile PrePaid

Reputatie 6
Badge +16
  • T-Mobile Moderator
  • 3147 reacties

Wil jij ook gebruik maken van PrePaid? T-Mobile biedt 2 verschillende soorten prepaid aan, namelijk T-Mobile PrePaid en T-Mobile PrePaid Kids. Je kunt gemakkelijk opwaarderen, je kiest de bundels die bij je passen én daarnaast heb je na elke opwaardering altijd prijs met PrePaid Surprise.

T-Mobile PrePaid

Met T-Mobile PrePaid heb je een simkaart op het standaard tariefplan. Iedere keer als je opwaardeert kun je meespelen met PrePaid Surprise. Betaal voor wat je verbruikt of kies een bundel die bij jou past:
  • Combibundel XS, S, M of L
  • Unitbundel
  • Unlimited Data Vandaag NL

T-Mobile PrePaid Kids

Met T-Mobile PrePaid Kids kun je alle bundels activeren. Ook de nieuwe Altijd Online bundel met onbeperkt internet (128/128 kbps) en 30 min/sms'jes. Ideaal voor een eerste smartphone-ervaring, zonder zorgen over de kosten. Je kunt de volgende bundels activeren:
  • Combibundel XS, S, M of L
  • Unitbundel
  • Unlimited Data Vandaag NL
  • Altijd Online

Veelgestelde vragen

Wat zijn de PrePaid tarieven?

PrePaid Tarieven
Bij T-Mobile PrePaid en T-Mobile PrePaid Kids betaal je voor je verbruik. De tarieven zijn:

Internet € 0,10 per MB
Bellen € 0,20 per minuut
Sms € 0,15 per sms

Deze tarieven gelden voor internetten, bellen en sms'en binnen Nederland én de EU, servicenummers uitgesloten.

Welke bundels kan ik aanschaffen?

Met PrePaid kun je kiezen voor een Combi bundel, Unit bundel, Altijd Online bundel (alleen voor PrePaid Kids) of Unlimited data Vandaag bundel. Hieronder vind je per bundel een uitgebreidere toelichting:

Combi bundels
Dit zijn maandelijkse bundels waarbij je een vaste combinatie van data en min/sms afneemt. De bundel herhaalt zich maandelijks.

Unit bundel
Met een Unit bundel neem je een vast aantal units af en kies je zelf hoe je die opmaakt aan internetten, bellen en sms'en. De bundel is maandelijks opzegbaar.

Altijd online bundel
De Altijd online bundel bevat onbeperkt internet, met een snelheid van 128 kbps, gecombineerd met 30 minuten/sms’jes . Deze bundel is alleen verkrijgbaar op het PrePaid Kids tariefplan. De bundel is maandelijks opzegbaar.

Unlimited data Vandaag bundel
Dit is een dagbundel met Unlimited data in Nederland, geldig tot 23.59 uur op de dag dat je de bundel activeert.

Ik heb nog een oude PrePaid bundel. Wat gebeurt er met mijn tegoed?
Maakte je gebruik van een internet-, sms- of bellenbundel? Vanaf 4 december 2018 kun je alleen nog gebruik maken van onze nieuwe Combi bundels: minuten, sms'jes en data in 1 bundel. We veranderen niets aan je beltegoed. Alleen wordt je huidige bundel niet herhaald. Check hierboven welke nieuwe bundel die je past!

Wat is PrePaid Surprise?
Als je gebruikmaakt van T-Mobile PrePaid, krijg je bij iedere opwaardering een speelcode. Speel het spel en kies meteen je prijs: extra gratis MB's, belminuten of sms'jes, en misschien wel een hoofdprijs!
Meld je aan voor een My Surprise account zodat je niet meer iedere keer je gegevens in hoeft te vullen. Je kunt sneller je speelcodes gebruiken en houd zo alles bij de hand. Ook krijg je toegang tot missies voor extra speelcodes.

Wanneer ontvang ik mijn PrePaid Surprise speelcode, en wat kan ik doen als deze niet werkt?
Binnen een half uur nadat je opgewaardeerd hebt, ontvang je per sms je speelcode. Het kan soms wat langer duren, maar meestal niet langer dan twee uur.
Je speelcode is nog 7 dagen geldig nadat je deze hebt ontvangen. Duurt het toch langer voordat je je code ontvangt? Dan kunnen daar verschillende redenen voor zijn:

Je hebt ons laten weten dat je geen commerciële sms'jes wilt ontvangen.
Je kunt dat via My T-Mobile zelf weer aanzetten.
Je hebt je afgemeld voor PrePaid Surprise.Om je weer aan te melden hoef je alleen maar een My Surprise account aan te maken.
Gelden bovenstaande gevallen niet? Kijk dan in je My Surprise account naar je overzicht, daar staan al je codes weergegeven.

Heb je nog meer vragen over PrePaid? Stel ze dan gerust in dit topic en dan helpen we je zo snel mogelijk verder!

4 reacties

De Unlimited maand bundel is tegenwoordig helaas echt veel te langzaam. Tijdje terug kon je er wel nog aardig wat mee, deze bundel heeft kpn prepaid namelijk ook, daarom weet ik dat uit eigen ervaring

Alleen is het nu echt veel en veel te traag, waardoor simpele apps als twitter niet eens normaal werken.

Tweets komen niet door of app geeft vaak error, puur door de langzame verbinding.

Ik begrijp natuurlijk dat deze bundel met opzet zo gemaakt is dat er geen stream en of andere zware intensieve data mogelijkheden zijn, dat lijkt me ook wel logisch voor die prijs.

Maar ik neem aan dat t-mobile wel wilt dat simpele apps zoals twitter wel gewoon normaal werken,
immers daar word de bundel mee geadverteerd (onbeperkt posten) like ect ect...

Waarom niet een iets wat snellere snelheid aanbieden, bv 256kbps ? Dan is het nog steeds niet geschikt voor video en andere zware diensten, maar dan werken de apps in idergeval een stuk beter.

Desnoods laat t-mobile die van 7.50 euro voor 128kbps, met een optionele speed addon voor 2.50 euro extra per maand a 256kbps, dus voor een tientje....
Reputatie 5
Badge +7
Afgelopen zondag heb ik een laatste check gedaan op automatisch herhaal optie van bundels, maar die zat er toen nog steeds niet bij, dus maar voor een andere provider gekozen.

Ik zien nu bij de combi bundels
'De bundel herhaalt zich maandelijks.'
en bij de unit bundel
'De bundel is maandelijks opzegbaar.'
wat mij nog niet echt duidelijk is. Volgens mij is het duidelijker om simpelweg 2 bundelbeschrijvingen en dus ook bundels te hebben, van elk een niet herhalende en een wel herhalende.

Verder klopt het plaatje/graphics bij de vandaag bundel niet.

En wat is nu het tarief verschil met Kids en gewoon? Waarom ueberhaupt '2' prepaids? Is het Unlimited@128/128kbps ook dagelijks verbindings reset/disconnect?
Reputatie 5
Badge +7
Op deze pagina is het wel duidelijker:
https://www.t-mobile.nl/mobiel/prepaid/bundels
Reputatie 1
Jammer, de 1250gb bundel voor een tientje is nu maar 1gb geworden.

In dat opzicht voor de normale bundels voor prepaid doet Vodafone het toch wat beter, 1+1gb (2gb) onbeperkt sms en 10 belminuten voor 10 euro, 2+2gb (4gb) onbeperkt sms en 20 belminuten voor 15 euro en 3+3gb (6gb) onbeperkt sms en 30 belminuten voor 20 euro.

Het enige op dit moment qua prepaid voordeel is eigenlijk dat roaming 4g in Duitsland beter is en de onbeperkt bundel is een mooi iets.

7,50 euro voor 500mb is gewoon te duur, als je weet wat de roaming berekeningen zijn: 0,005 euro × 500(mb)= 2,50 euro .. volgens deze berekening zou je als je 5 euro betaalt 1gb moeten krijgen.

Trouwens voor de onbeperkt bundel van 3 euro krijg je onbeperkt in NL en in de EU nu 1gb, en voor €7,50 maar 500mb met maar 30 bel/sms (war de kosten niet zijn).

Jammer had toch wel iets meer verwacht van T-Mobile op dit vlak.

Reageer